וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו טופז: "אני לא עצור"

עינב שיף

26.5.2009 / 20:18

בעקבות שמועות לפיהן הבדרן מעורב בתקיפת מנכ"ל קשת וסוכן השחקנים בועז בן ציון, אמר טופז: "אין לי קשר לזה, אני מוכן להיבדק במכונת אמת"

בימים האחרונים נפוצו שמועות הנוגעות להסתבכות של דודו טופז בפרשת תקיפת מנכ"ל קשת אבי ניר לפני כחצי שנה ותקיפת סוכן השחקנים בועז בן ציון בינואר 2009. וואלה! תרבות שוחחה אתמול (שלישי) עם טופז, שהכחיש מכל וכל: "אני לא עצור. לא פנו אלי מהמשטרה, רק עיתונאים. אני לא יודע מאיפה זה הגיע".

גם בראיון לערוץ 2 אתמול הכחיש טופז את השמועות נגדו ואמר כי מדובר בעלילה זדונית וכי הוא מוכן להיבדק במכונת אמת. בראיון לכתב המהדורה אמר טופז: "מישהו אכזר, מטומטם, מפיץ שמועה ואין לי מושג על סמך מה. אין לי שום קשר למקרים, אין לי שום מושג. אני מוכן להיבדק במכונת אמת". לדבריו, "המשטרה אפילו לא הרימה אלי טלפון כל היום, אבל כל העיתונאים רצו כמו זאבים רעבים לטרף, זה לא טוב". לדברי עורך דינו ציון אמיר, טופז דוחה בתוקף את כל השמועות נגדו, וחש עוגמת נפש נוכח הטענות.

מנכ"ל קשת אבי ניר הותקף לפני כחצי שנה על ידי אלמונים חמושים באלות סמוך לביתו, בשעה שטייל עם כלבו. המשטרה בדקה קשר בין התקיפה לאולם ארועים שאודותיו נערך תחקיר של התכנית "שתולים" ששודרה לאחר מכן בקשת, אולם עד כה לא נמצאו אשמים בתקיפה. בינואר 2009 הותקף הבעלים של סוכנות השחקנים "יצוג 1" בועז בן ציון, שהפסיק לייצג את טופז בתקופה שקדמה לארוע. בתקיפת בן ציון התנפלו עליו אלמונים בעת שנכנס למכוניתו, והיכו אותו בפניו לפני שנמלטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully