וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי לנו נפרד מתכנית הלילה

עינב שיף

30.5.2009 / 6:33

המנחה הוותיק אירח את מחליפו, קונאן אובריאן, בתכנית האחרונה שלו. בספטמבר יעלה הטוק שואו החדש שלו

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק)

אחרי 17 שנים שהן 3,775 תוכניות, ג'יי לנו נפרד אמש (ו') מתוכנית הלילה שלו. בתוכנית, שתשודר בישראל ביום ג' הקרוב, אירח לנו את הזמר ג'יימס טיילור ואת מחליפו, מנחה הלייט נייט במיל' של NBC, קונאן אובריאן, שיחל להנחות את הטונייט שואו ביום ב' הקרוב.

בתוכניתו האחרונה הודה לנו למייקל ג'קסון ולמוניקה לוינסקי, על החומרים הקומיים הרבים שסיפקו לו לאורך השנים. כמו כן התבדח כי בזמן שניקה את משרדו, גילה את הסכין שלכאורה שימש את או.ג'יי סימפסון לרצח הכפול בו הואשם. "היה לי אותו כל הזמן", צחק לנו, שבמהלך התוכנית לא הזיל דמעה אחת, אלא התמקד בפאנצ'ים שהפכו את מונולוג הפתיחה של התוכנית לאחד המוסדות של עולם הבידור.

"כשהגעתי לכאן, השיער שלי היה שחור והנשיא לבן", אמר לנו וסיפר לצופים היכן הם יכולים למצוא אותו מעכשיו: "אני מוגלה לשעה בה אף אחד לא ימצא אותי. הפריים טיים של NBC", המשיך והתבדח על חשבון נתוני הרייטינג של הרשת.

331,000 בדיחות פוליטיות

לנו בן ה- 59 מנחה את תוכנית הלילה החל משנת 1992, אז החליף את המנחה האגדי ג'וני קרסון. בתוך כשנה עקף לנו את מתחרהו העיקרי, מנחה תוכנית הלילה של רשת CBS דיוויד לטרמן, בנתוני הצפייה, תוך שהוא רוכש לעצמו שם של מראיין נוח, אמפתי (בניגוד ללטרמן הציני) ובעל מונולוג פוליטי ומתוקשר היטב. גוף מחקר בנושא היחסים בין תקשורת לפוליטיקה מצא כי לנו סיפר עד לסוף שנת 2008 למעלה מ- 331,000 בדיחות פוליטיות - כשליש יותר מלטרמן.

התוכנית בתקופתו של לנו בלטה במספר רגעים שנחרטו בזיכרון הטלוויזיוני והתרבותי של עולם הבידור. אחד מהם היה הרגע בו אירח את יו גרנט לאחר התקרית המפורסמת בה נתפס השחקן הבריטי כשהוא מבלה עם זונה. רגע נוסף היה כשהודיע השחקן ארנולד שוורצנגר כי הוא רץ לתפקיד מושל קליפורינה וכמובן, האירוח ההיסטורי של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, שהיה לנשיא הראשון שביקר בתוכנית הלילה. במהלך כהונתו החסיר לנו שני ימי עבודה בלבד ב- 17 שנים, זאת בעקבות אישפוזו בבית החולים לפני כחודשיים.

כעת, יתפנה לנו לעבודתו החדשה, הטוק-שואו המיועדת לעלייה לשידור בחודש ספטמבר ברשת NBC. התכנית תשודר בימות השבוע בשעה 22:00 בערב, לפני תוכנית הלילה של אובריאן. משמעות הדבר היא שלנו יתחרה ראש בראש בסדרות מתוסרטות ופופולריות כמו CSI ולא נגד תוכניות בידור דומות. מאבק זה מושך עניין רב בתעשיית הבידור האמריקאית והעולמית, שכן עצם השיבוץ המיוחד שנתפר ללנו (בשביל שלא יעבור לרשת מתחרה), עורר מתח רב בקרב אנשי טלוויזיה. בין השאר נטען כי שיבוץ התוכנית של לנו יביא לקיצוץ בפיתוח הסדרות המתוסרטות ופגיעה בפריים טיים של NBC. כעת, ייצא לנו להוכיח שוב כי הוא מספר 1.

*

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully