וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפעת זמיר למען נשים

ענת קם

31.5.2009 / 15:50

עיתונאית חדשות 2 לשעבר מונתה לתפקיד מנכ"לית עמותת כוח נשים, הפועלת לקידום נשים לתפקידים בעלי השפעה במערכת הפוליטית בישראל

אשת התקשורת יפעת זמיר מונתה לתפקיד מנכ"לית עמותת "כוח נשים" (כ"ן), הפועלת לקידום נשים לתפקידים בעלי השפעה במערכת הפוליטית בישראל. זמיר, 40, שימשה עד לא מזמן מגישה בחברת החדשות של ערוץ 2. היא החלה את דרכה בתקשורת כעורכת ומגישה בכבלים ומאוחר יותר הגישה את החדשות בחדשות ישראל, שסיפקה חדשות לערוץ 10 בראשית דרכו. בימים אלו מסיימת זמיר לימודי ניהול מוסדות תרבות בפקולטה למנהל עסקים באוניברסיטת תל-אביב ולרשותה שני תארים נוספים- תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני בספרות ומגדר, שניהם באוניברסיטת תל-אביב.

עמותת כ"ן הוקמה בשנת 2000 ושמה לה למטרה לקדם את השתתפותן של נשים במערכת הפוליטית. העמותה עוסקת בנושאי הסברה וקידום מנהיגות בקרב נשים, בכל הצמתים המרכזיים של החברה בישראל. העמותה פועלת למען ייצוג הולם של נשים על פי מספרן היחסי באוכלוסייה, בכל תחומי החיים בדגש על הפוליטיקה.

יפעת זמיר מסרה: "מדובר מבחינתי בהזדמנות מרגשת להצטרף אל הנשים המעולות, המנהלות, המובילות, שמחויבות לקידומם של כל הארגונים בהן הן עובדות ומתוכן להצמיח את הדור הבא של הנשים שיגיע אל המקום שבו נחתכות ההחלטות האמיתיות, אל הכנסת. רגע אחרי שהממשלה הצביעה עבור התקציב, החברה בישראל צריכה להבין שכאשר יותר נשים תשבנה על כסאות מקבלי ההחלטות, הצרכים של נשים שמהוות יותר ממחצית מהאוכלוסייה יטופלו אחרת. אין לי ספק שבעתיד יותר נשים ישבו סביב השולחנות העגולים ויוסיפו אל השיח שלנו גם את היתרונות והחוזקות שלהן, וכל מנהל שמעסיק אישה, בכל דרגה שהיא, מבין על מה אנחנו מדברות".

מיכל יודין, יושבת ראש עמותת "כוח נשים": "עמותת 'כוח נשים' נמצאת במסגרתו של מהלך להרחבת הפעילות הדורש שינוי ארגוני. אני סבורה ובטוחה שיפעת זמיר, כאשת תקשורת בכירה ואדם בעל כישורים יוצאי דופן ומחויבות גדולה לנושאים שהעמותה מקדמת היא האדם הנכון לתפקיד".

  • עוד באותו נושא:
  • יפעת זמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully