וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעצר של המדינה

ענת קם

3.6.2009 / 15:10

ידיעות אחרונות הקדיש 2,400 אינטש לסיקור פרשת טופז, פי 1.5ממעריב. שווי החשיפה של טופז בעיתונות השבוע: 6.4 מליון שקל

שווי החשיפה של דודו טופז בעיתונות היומית בשבוע האחרון עומד על 6.4 מיליון שקל, כך עולה מנתוני יפעת מחקרי מדיה. טופז, שהודה אתמול כי הוא עומד מאחורי הזמנת תקיפות של בכירי ערוץ 2, זכה לחשיפה חסרת תקדים בשבוע האחרון. מעצרו קיבל את מירב החשיפה, בשווי כ-1.5 מיליון שקל. הכחשות מעורבותו של טופז קודם למעצרו זכו לחשיפה של 1.3 מיליון שקל הכרזת השופט על טופז כעומד בראש הפירמידה שעומדת מאחורי התקיפות קיבלה חשיפה של 728 אלף שקל וכתבות רוחב על "עלייתו ונפילתו" שקיבלו 713 אלף שקל. כמו כן נכתבו פרשנויות וסיפורים מהעבר.

מהמחקר עולה, כי העיתון שהקדיש את מירב שטח הסיקור לפרשה הוא ידיעות אחרונות עם לא פחות מ-2,400, אחריו מעריב עם 1,782 אינטשים, ישראל היום עם 1130 אינטשים, הארץ עם 814 וגלובס עם 783 אינטשים. היומונים הדתיים לא סיקרו את הפרשה כלל, למעט מקור ראשון שדיווח רק על הודאתו של טופז.

נתי יעקבי מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה מוסיף: "שני המאפיינים הבולטים של הסיקור התקשורתי של הפרשה היו החשיפה חסרת התקדים שהיא קיבלה בזמן כה קצר והעובדה שחלק גדול מהכתבות נכתבו על ידי מספר עיתונאים יחד, מתחומי התקשורת, הבידור והפלילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully