וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברי גלעד: "חש חמלה - טופז צריך טיפול"

איילה חננאל

4.6.2009 / 19:30

לאחר שתושאל במשטרה אמר גלעד כי הבדרן שעל פי החשד תכנן לתקוף אותו זקוק לטיפול דחוף, "וכנראה שגם לענישה". המשטרה חושדת כי טופז העביר כסף לבריונים על מנת שיפגעו בשורה של כוכבי טלוויזיה

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: נעמה דרור)

הותר היום (חמישי) לפרסום כי דודו טופז תכנן לפגוע גם באנשי הטלוויזיה צביקה הדר, אברי גלעד וארז טל. השלושה מסרו את עדותם במחלק התשאול של מרחב ירקון במשטרה. אברי גלעד אמר בצאתו מהתחנה כי טופז הוא "אדם עם בעיה קשה שלא טופלה, ועכשיו הוא פוגע בכל מי שנקרה בדרכו". עוד אמר גלעד כי "מבלי להקל במעשיו של טופז, אני חש כלפיו חמלה. האיש זקוק לטיפול דחוף ויסודי, וכנראה שגם לענישה. אני שמח שהפרצוף שלי נשאר בחתיכה אחת". ארז טל אמר בתגובה לחקירתו כי "השוטרים שאלו אותי מספר שאלות ואני עניתי עליהן".

במשטרה חושדים כי טופז ביקש לפגוע בשלושה בשל הצלחתם בשנים האחרונות, מעמדם כמלכי הרייטינג החדשים והעובדה שסירבו לשתף עימו פעולה בפרויקטים שונים שהציע להם. במשטרה מעריכים כי טופז כבר שילם עשרות אלפי שקלים לבריונים על מנת שיפגעו בשלושה וככל הנראה עשה זאת באמצעות מתווך נוסף מלבד שכנו דניאל זנקו. איש תקשורת נוסף אשר במשטרה חושדים כי טופז ניסה לפגוע בו הוא מפיק הטלוויזיה אלעד קופרמן, אשר עבד בעבר עם טופז והפיק תוכניות עבור ערוץ 2.

הלילה ניסה טופז להתאבד בתאו בבית המעצר באבו כביר. הוא נמצא על ידי סוהר שערך ביקורת שגרתית בתא כשהכרתו מטושטשת, ולצדו ארבעה מזרקי אינסולין. בשרות בתי הסוהר מציינים שטופז ניסה להתאבד על ידי הזרקת האינסולין במטרה להוריד את כמות הסוכר בדמו לרמה מסוכנת. מצבו של טופז החל להידרדר, אך ערנות ותגובה מהירה של הסוהרים לא אפשרה לו פגיעה עצמית ממשית. צוות מגן דוד אדום פינה אותו במצב קל ויציב לבית החולים וולפסון בחולון. מבית החולים נמסר לוואלה! חדשות כי מצבו טוב והוא יישאר באשפוז לצורך השגחה.

שב"ס ימנה כנראה קצין בודק שיחקור את נסיבות ניסיון ההתאבדות. בין היתר תיבדק האפשרות שטופז נטל מנת יתר של אינסולין בניסיון להתוות קו הגנה של אדם הסובל כביכול מבעיות נפשיות. בנוסף, ייבדק כיצד הכניס טופז לתאו כמות גדולה של אינסולין. גורמים בשב"ס מדגישים כי בתאו של טופז נערכו ביקורות תכופות, לעיתים אף בהפרש של דקות ספורות, מכיוון שהעריכו כי טופז ינסה לפגוע בעצמו.

ההערכה היא כי מה שהוביל את טופז לביצוע המעשה, היא הארכת המעצר של דניאל זנקו והודאתו שנמסרה אמש במרחב ירקון, בה הפליל זנקו את טופז, בעימות שנערך ביניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully