וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב צור מונה לעורך מעריב

ענת קם

7.6.2009 / 19:10

צור, העורך הראשי של רשת המקומונים של מעריב, יחליף בתפקיד את רותי יובל ודורון גלעזר שהודיעו על פרישתם

מועצת המנהלים עיתון של מעריב מינתה היום את יואב צור לעורך העיתון. צור, 55, שימש עד כה כעורך הראשי של רשת מקומוני מעריב "זמן מעריב". במשך יותר מעשור הוא ניווט את הרשת, המונה כיום 18 מקומונים. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה לתפקיד סגנו של צור מועמד יואב גולן, עורך מוסף הספורט של העיתון.

צור הינו בעל תואר ראשון בהצטיינות של בית הספר לאודר לממשל, אסטרטגיה ודיפלומטיה במרכז הבינתחומי הרצליה, ומרצה לתקשורת בבית הספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי.

מו"ל מעריב, עופר נמרודי איחל היום הצלחה ליואב צור בתפקידו החדש ואמר: "אני מכיר את יכולותיו של יואב צור ובטוח כי הוא האיש הנכון בזמן הנכון להצעיד את מעריב להישגים עיתונאיים נוספים. מעריב עבר בשנתיים האחרונות מהלכים אשר הפכו אותו לעיתון הרבה יותר טוב ואיכותי ואני בטוח כי תחת הנהגתו של יואב ילך העיתון וישביח למען קוראיו".

יואב צור מסר: "אני רואה בבחירתי לתפקיד העורך של מעריב כבוד רב ואתגר מרתק. לעיתון מעריב היסטוריה מפוארת לצד יכולות עיתונאיות מן השורה הראשונה, ואני בטוח כי יחד עם העיתונאים והכותבים המעולים של העיתון, ציבור העובדים המסור שלו, והקוראים, הנהנים מדי יום ממוצר עיתונאי משובח, נוכל להצעיד את מעריב להישגים חדשים".

דירקטוריון החברה איחל לעורכים הפורשים רותי יובל ודורון גלעזר הצלחה בהמשך דרכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully