וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירנית גורן עוזבת את nrg

ענת קם

22.6.2009 / 14:52

העורכת הראשית ומנכ"ל האתר הודיעה על עזיבתה, כחודש וחצי לאחר עזיבתם של דורון גלעזר ורותי יובל

העורכת הראשית של אתר nrg מעריב והמנכ"ל שלו בירנית גורן הודיעה על עזיבתה את התפקיד. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה גורן מונתה לעורכת הראשית של האתר בדצמבר 2007 עם מינויים של דורון גלעזר ורותי יובל לעורכים הראשיים של מעריב, והחליפה את איתי בן ניסים שהודיע על עזיבתו. לאחר פיטוריו של מנכ"ל האתר יוסי גולד בפברואר האחרון מילאה גורן גם את תפקידו.

גורן החלה את העבודה המשותפת עם גלעזר ויובל עוד בימים בהם ערכו השניים את "כל העיר" הירושלמי ונודעה כתחקירנית שפרסמה את התחקיר המפוקפק שהתפרסם בעיתון ב- 1996, תקופה קצרה לאחר בחירתו של בנימין נתניהו לראשות הממשלה, בו נטען כי נתניהו הוא סוכן CIA בשם ג'ון ג'. סאליבן. מספר שנים לאחר מכן עזבה גורן להתגורר באנגליה, שם ניהלה אתר אינטרנט בשם "אטלס" שעסק בסיקור מירוצי פורמולה 1. במהלך כהונתה עבר אתר nrg-מעריב שדרוג טכני ועיצובי וכן החל שיתוף פעולה בינו לבין מערכת הפורומים של אתר תפוז.

גורם באתר nrg מעריב אמר לוואלה! ברנז'ה: "זה היה צפוי שהיא תעזוב, בירנית היא אישה של רותי ודורון וכשהם כבר לא כאן אין לה מה לעשות. היא טובה בניהול ופחות בעריכה, צריך עורך במשרה מלאה לאתר".

את תגובתה של בירנית גורן לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully