וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תחששו מאיש. קולגה או עורך או דירקטור או מו"ל"

ענת קם

2.7.2009 / 15:37

רינו צרור עוזב את מעריב. העיתונאי נפרד במכתב מעובדי המוסף לשבת של העיתון וכתב: "שימרו על השכל הישר ועל הסרגל הפנימי"

הפובליציסט רינו צרור שלח אתמול (רביעי) מכתב פרידה לעובדי המוסף לשבת, לאחר שהודיע ביום שלישי לעורך מעריב יואב צור על עזיבתו. המכתב, תחת הכותרת "במקום שלום", הגיע לידי וואלה! ברנז'ה והרי הוא לפניכם.

"1. חברים יקרים. אתמול הודעתי ליואב צור על התפטרותי ממעריב. צר לי שכך התפתחו העניינים. אהבתי מאוד את עבודתנו המשותפת, ומצאתי בכם שותפים של אמת. פוריים, קפדנים, יצירתיים ובלי גרוש על הנשמה, ונדמה שגם ראינו שכר מעט בעמלנו.(...) תודה שהייתם לידי, לצדי, איתי, מגבים, מתקנים ומשגיחים, כל אחד ואחת, עולם ומלואו. ועכשיו, רק שימרו מכל משמר על הרמה המקצועית בה אתם מחזיקים. על השכל הישר ועל סרגל המוסר הפנימי, ואל תחששו מאיש, אני משביע אתכם, קולגה או עורך או דירקטור או מו"ל או "אחר". אין לכם אלא את יכולותיכם. את שמכם. ואת התפקיד בו בחרתם, לספר וליידע את הציבור על מציאות חייו.

2. במדורים האחרונים התחלנו לטפל בקיצבת שאירים של אלמנים. כ-4600 אלמנים מקבלים כבר שנים רק מחצית מן הקיצבה המגיעה להם. באמא שלכם, אל תשאירו אותם לבד".

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, צרור יצא לאחרונה לחופשת מחאה מן העיתון בעקבות חילוקי דעות עם עורך העיתון החדש יואב צור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully