וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את איריס גולדמן כהנוביץ'

5.7.2009 / 18:02

עורכת ראשית של תכנית הרדיו המיתולוגית קולה של אמא, כבר 14 שנים בתפקיד.

גיל: 37 (בשבוע הבא....) . נשואה לדרור ואמא של דר בת העשרה חודשים.

מה בעצם אני עושה? במהלך השבוע - מחליטה יחד עם צוות המפיקים שלי מה האייטמים השבוע, לאיזה חייל נגשים חלום ולאן תצא ניידת השידור הפעם. עוברת על התחקירים, מאשרת את הכתבות, ומכינה את הליינאפ עם השאלות וההפניות לעודד מנשה, מגיש התוכנית. ביום שישי בבוקר עורכת את השידור עצמו מאולפני גל"צ ביפו.

השכלה: לימודי עיתונות ותקשורת בבית הספר לתקשורת "כותרת" (ואולי יום אחד אני אסיים גם תואר ראשון שהתחלתי באוניברסיטה הפתוחה במקביל ללימודים בכותרת.... )

תפקידים קודמים: התפקיד הזה הוא כמעט אחד הדברים הראשונים שעשיתי בגלי צה"ל. לפניו הייתי מפיקה בגלגל"צ ובמחלקת מבצעי שידור בתחנה. במקביל אליו, ובמהלך השנים עשיתי תפקידים נוספים בגלי צה"ל ומאוחר יותר פיתחתי קריירה בתחום הדוברות ויחסי הציבור. אבל תמיד שמרתי אמונים ל"קולה של אמא"

מי פתח לך את הדלת לתעשייה? נועם אבירם ושולי סונינו, שקיבלו אותי, סטודנטית צעירה ב"כותרת" לעבודה (מאד) חלקית בגלגל"צ. ואחריהם - עם תום הלימודים, גיא וסרמן, האחד והיחיד, שקיבל אותי לסטאז' במחלקת מבצעי שידור בגלי צה"ל , סטאז' שבעקבותיו המשכתי ל 6 שנות עבודה רצופה בתחנה בתפקידים שונים. אל התוכנית הגעתי בעידודה ובתמיכתה של חברתי, השדרנית לאה עוז ז"ל, והיהשארות שלי בתכנית כל כך הרבה שנים היא גם סוג של הנצחה אישית שלי אותה.

איפה את בעוד 5 שנים? עדיין עורכת קולה של אמא... (זו התמכרות כנראה) . במקביל - מקווה להיות כבר אחרי סיום תואר בממשל במרכז הבינתחומי, ולהיות דוברת של ארגון ציבורי גדול, או בתפקיד בכיר דומה.

מה אוכלת לצהריים? מאז שחזרתי אל זרועותיה של מירי בלקין - משתדלת להקפיד מאד על מה שנכנס לי לפה. בצהרים זה יהיה לרוב סלט גדול מלא בכל טוב, או חזה עוף עם תפוח אדמה וסלט. לפעמים מתפנקת עם פלאפל (מירי מרשה. בחיי. רק פעם בשבוע) או עם סושי.

פרגני למתחרים: אין למיטב ידיעתי תוכנית נוספת ברדיו שהיא ממש מקבילה ל"קולה של אמא". אבל ביום שישי בבוקר, בדרך לגל"צ, אני מאד אוהבת להאזין ל"גומרים הולכים" ברדיו תל אביב.


(צילום: ניר לנדאו)

------------------------------------------------------------------------
עובדים בתעשייה? רוצים שנכיר גם אתכם? פנו אלינו במייל: Whoareyou@walla.net.il וציינו שם, תפקיד ומספר טלפון ליצירת קשר. מתעצלים להעתיק? הקליקו על הלינק המצורף למטה


איריס גולדמן. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
איריס גולדמן/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully