וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג ספנדר

ענת קם

9.7.2009 / 16:29

השמועות על ביטלה היו מוקדמות. חברת החדשות של ערוץ 2 מרחיבה את "תכנית חיסכון" עם קרן מרציאנו לחצי שעה, בועז סטמבלר יערוך את התכנית

"תכנית חיסכון", הרצועה הכלכלית של חדשות ערוץ 2 בהגשת קרן מרציאנו, מתרחבת ותשודר החל ביום ראשון כרצועה יומית בת חצי שעה. תכנית חיסכון עלתה לאויר בספטמבר 2007, עוד לפני פרוץ המשבר הכלכלי, כתכנית בת רבע שעה, אולם המשבר והשלכותיו על השוק המקומי הביאו להרחבת העניין של הציבור בנושא מה שהוביל את חברת החדשות וזכינייות ערוץ 2 להאריך את הרצועה.

לאור הקיצוצים בתקציב חברת החדשות ל-2009 נבחנה האפשרות להוריד את התכנית מהאוויר, אולם לאור נתוני הצפיה הגבוהים שלה החליטו בזכייניות ובחברת החדשות של ערוץ 2 להשאירה. הרחבת התכנית אושרה על ידי הרשות השניה והממונה על ההגבלים העסקיים.

את התכנית במתכונתה החדשה יערוך בועז סטמבלר, שהיה בעברו עורך המהדורה המרכזית של חדשות 2 ואף ערך את התכנית "סטארט-אפ מדינה" המשודרת בימים אלה ברשת. עדי נגר שערכה את התכנית בשנה האחרונה תשמש כתבת הבית. כתוצאה מהרחבת התכנית ישתנה לוח השידורים של חדשות 2 אחר הצהרים. התכנית "שש עם" תתקצר ותסתיים ב-18:50 ואחריה ישודרו "מה קורה" של קשת ו"אנשי היום" של רשת. התכנית במתכונתה החדשה תכלול פינות חדשות בנושאי נדל"ן, תירות, בריאות וקריירה וזאת בנוסף לפינת הצרכנות ההשוואתית של מנחם הורוביץ.

תכנית חיסכון הגדילה בעשרות אחוזים את הצפיה ברבע השעה שלפני המהדורה המרכזית, לעומת מה ששודר ברצועה זו בשנים עברו. ובחודשים האחרונים נתח הצפיה בה הוא כמעט כפול מנתח הצפיה בלונדון וקירשנבאום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully