וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנג' ופלאפון ישווקו את 3 דגמי האייפון

חברות הסלולר ישווקו גם את דגם 3G הותיק לצד דגם 3GS החדש, בנפחי 16 ו-32 גיגבייט

החברות פרטנר ופלאפון ישווקו את שני דגמי אייפון 3GS החדש - 16 גיגה ו-32 גיגה - לצד אייפון 3G הותיק, כך נודע היום לוואלה! TECH .

עד כה נודע שהחברות ישווקו את 3GS, אך ההחלטה לשווק את דגם 3G דלפה אמש כאשר גולשים איתרו עמוד שיווקי באתר פלאפון בו הופיעו שני הדגמים לצד שתי חבילות הכוללות שיחות, סמסים וגלישה. מפלאפון נמסר כי העמוד המדובר הוא סקיצה בלבד, אך החברה אישרה שתשווק את כל דגמי המכשיר.

מקורות בתעשייה מסרו לנו כי פרטנר, מפעילת המותג אורנג', תשווק אף היא את שלושת הדגמים. לא נמסר איך יתומחרו המכשירים והחבילות, ועדיין לא ידוע מועד ההשקה של המכשירים בשתי החברות, אם כי ההערכות בשוק הן שהמכשירים יושקו סימולטנית בשתיהן.

לפני כחודש נודע כי שתי החברות מתעתדות לשווק את אייפון 3GS בישראל, לאחר שתמיכה בעברית נוספה לגרסה החדשה של מערכת ההפעלה אייפון 3.0. מאז נפוצו בשוק דיווחים בנוגע לכך שהחברות התחייבו לשווק 100 אלף יחידות מהמכשיר כל אחת. החברות לא אישרו את הנתון, וגם לא ידוע האם מדובר ב-100 אלף לשנה או לתקופה של 3 שנים. הידיעה כי הן ישווקו את שלושת הדגמים של המכשיר הופכת את המספר המדובר לריאלי יותר, במיוחד מכיוון שאייפון 3G הוותיק צפוי להיות משווק במחיר זול משמעותית מהדגמים החדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully