וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחי דנקנר מצייץ

ענת קם

26.7.2009 / 17:51

יושב ראש איי. די. בי וחברת טבע מובילים את מדד חביבי התקשורת של יפעת מחקרי מדיה עם שווי חשיפה של 2.35 ו-3 מיליון שקל בהתאמה

חברת טבע ואיש העסקים נוחי דנקנר מובילים את מדד "חביבי התקשורת" למחצית הראשונה של 2009, על פי דירוג יפעת מחקרי מדיה. טבע זכתה בתקופה זו לחשיפה בשווי למעלה משלושה מיליון שקלים.

במקום השני בדרוג החברות נמצאת טוויטר ובשלישי פסגות, עם שווי חשיפה נמוך בהפרש זעום מחברת טבע. בדירוג "חביבי התקשורת" מוצג השקלול הכספי של שווי החשיפה החיובית שזכו לה החברות והאישים בכותרות ובכותרות משנה, שהופיעו בכלי התקשורת במהלך המחצית הראשונה של שנת 2009 בעיתונות היומית המובילה.

טבע אוזכרה בכותרות חיוביות שנגעו לדוחות הכספיים ובעיקר להכנסות שיא במהלך 2008, הקמת מיזם משותף עם ענקית התרופות לונזה השוויצרית, השקת תרופות חדשות רבות, כניסה לתחום תוספי התזונה ועוד. טוויטר, אתר המיקרו-בלוגינג המדובר, נכנס במחצית זו לטבלה עם חשיפה בשווי 2.95 מיליון שקל בעיתונות הישראלית.

על פי הערכת חברת המחקר VMS, שווי החשיפה של טוויטר בעולם מוערך בלא-פחות מ-48 מיליון דולר. בית ההשקעות פסגות ממוקם במקום השלישי עם קניית הפעילות של פריזמה, ניתוחי אנליסטים הממצבים את בית ההשקעות במקום גבוה בענף, רכישת 25% מסוכנות הביטוח פרופיט ועוד. עוד ברשימה בסדר יורד: גוגל, מיקרוסופט, נוקיה, אפל, רמי לוי שיווק השקמה, פרטנר ופייסבןק.

לדברי נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "החשיפה של טוויטר היתה גם ככלי הטרנדי ביותר באינטרנט – מהנשיא אובמה ועד אליזבת טיילור שהחלו לעדכן באמצעותו, אך גם בהקשר לתפקידו כאמצעי התקשורת ששימש את המפגינים והמתנגדים לתוצאות הבחירות באיראן לפני כחודשיים. טבלת 10 החברות המובילות מכילה חברות רב לאומיות רבות עם פעילות גלובלית כמו גוגל ונוקיה, שמייצרות בהתאם עניין וסיקור רב. לכן ראוי לציין את שלוש החברות הישראליות המקומיות שמצליחות להפגין נוכחות בטבלה: פסגות, רמי לוי ופרטנר".

בזכות עסקת קרדיט סוויס

את דירוג אנשי העסקים מוביל יו"ר חברת איי.די.בי נוחי דנקנר, עם סיקור בשווי 2.35 מיליון שקל, כמעט כפול מאיש מהמקום השני בטבלה, רמי לוי בעל רשת המזון "רמי לוי שיווק השקמה". במקום השלישי נמצא מנכ"ל בנק הפועלים הנכנס ציון קינן עם סיקור בשווי 900 אלף שקל.

דנקנר בלט בחצי השנה האחרונה עם התבטאויות בנוגע למשבר הכלכלי העולמי, קניה ומימוש מניות בבנק "קרדיט סוויס" ברווח נאה ועוד. רמי לוי, שהסיקור האישי לו הוא זוכה נאמד בשווי של 1.2 מיליון שקל, בלט בהתבטאויות סביב עסקת הרכישה של עוף העמק, רכישת נכסים מדלק נדל"ן, מכירת 10% ממניות הרשת, ההתנגחות הבלתי פוסקת במבצעים ובהתבטאויות מול הרשתות המתחרות ובשבוע האחרון זכייתו בתואר מנכ"ל השנה מטעם האיגוד לדוברות ויחסי ציבור. ציון קינן ממוקם במקום השלישי בטבלה לאחר שעלה לכותרות בסוף חודש מרץ עם מינויו למנכ"ל בנק הפועלים במקום צבי זיו.

עוד ברשימה בסדר יורד: מנכ"ל טבע שלמה ינאי, מנכ"ל קבוצת שטראוס הפורש ארז ויגודמן, בעל רשת קניוני עזריאלי דוד עזריאלי, יושב ראש בנק הפועלים המיועד יאיר סרוסי, בעל רשת השיווק "חצי חינם" זכי שלום, יזם המכונית החשמלית שי אגסי ומייסדי בית ההשקעות אקסלנס גיל דויטש ורוני בירם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully