וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטוריה בקהאם לאיידול?

עינב שיף

6.8.2009 / 11:48

צהובוני אנגליה ואתרי הברנז'ה רוחשים, עקב שמועות על החלפתה של פאולה עבדול הפורשת בפוש ספייס. "זה שלה אם היא תרצה", אומר מקור למירור האנגלי

יום אחרי שנודע כי פאולה עבדול לא תשוב ל"אמריקן איידול", הרשת והצהובונים גועשים סביב זהות המחליפה – ויקטוריה בקהאם. הנושא טרם נסגר, אך הדיווחים מצביעים על כך שסימון קאוול פנה לפוש ספייס וביקש ממנה להצטרף לצוות השופטים כשופטת אורחת בלפחות שני פרקים, תמורת סכום של 155,000 לירות שטרלינג.

"ויקטוריה מאד מוחמאת מההצעה, כיוון שמדובר באחת מהתוכניות המדוברות בארצות הברית", מצטט המירור מקור המקורב לבקהאם. הבוסים של הרשת היו שמחים לתת לה את התפקיד במשרה מלאה וזה נראה שזה שם אם היא רוצה בכך."

"הופעתה של בקהאם ב'אמריקן איידול' תתן לתוכנית גידול משמעותי בחשיבה שלה בבריטניה", הוסיף המקור. "במצב הזה, כולם יוצאים מנצחים". עם זאת, המקור מסתייג וטוען כי עיקר עניינה כרגע של בקהאם הוא אופנה. כמו כן, דוברת של בקהאם אישרה כי הזמרת ובעלה, הכדורגלן דיוויד בקהאם, מחפשים בית באזור צ'לסי שבלונדון, כך שלא ברור כיצד הדבר ישתלב עם תפקידה החדש והיוקרתי בתוכנית הנצפית ביותר בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully