וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר בכר יעזוב את עיתון הארץ

ענת קם

6.8.2009 / 16:02

עורך מוסף הארץ יעזוב את העיתון אחרי החגים לאחר כשלוש וחצי שנים בתפקיד: "אני מקווה שהצוות המצוין של המוסף ימשיך במסורת ההישגים וההצלחות העיתונאיות"

עורך מוסף הארץ ניר בכר יסיים את תפקידו אחרי החגים. כך הודיעו היום בכר והעורך הראשי של הארץ דב אלפון. בכר מונה לעורך המוסף במרץ 2006 לאחר פיטורים מתוקשרים מעריכת מוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות שכללו מאבק משפטי בעיתון. הוא החליף בתפקיד את רוגל אלפר.

בתקופת עריכתו של בכר את המוסף בוצעו בו שינויים תוכניים וגרפיים ופורסמו בו תחקירים וחשיפות שהניעו חקירות משטרה נגד אישי ציבור והמלצות על העמדתם לדין, בהן התחקירים על העברות הכספים לשר אביגדור ליברמן ולבתו מיכל, ניגוד העניינים של אהוד אולמרט ברשות לעסקים קטנים, השתלטות שולה זקן ואחיה יורם קארשי על רשות המסים ועוד. בכר גם גייס למוסף הארץ רבים מכותביו היום, בהם גידי וייץ, יותם פלדמן, אריאל הירשפלד והשפים חיים כהן ואלי לנדאו.

מאז שמונה דב אלפון לעורך עיתון הארץ לפני כשנה וחצי הוחלפה בעיתון כמעט כל שדרת העורכים הבכירים, למעט בני ציפר עורך המוסף לתרבות וספרות וסמי פרץ, עורך מוסף TheMarker.

ניר בכר מסר היום: "שמחתי לעבוד עם כמה מהאנשים הטובים ביותר בתקשורת הישראלית. אני מקווה שהצוות המצוין של המוסף ימשיך במסורת ההישגים וההצלחות העיתונאיות שליוו אותו בשנים האחרונות ".

עורך עיתון הארץ דב אלפון מסר: "ניר שיקם את מוסף הארץ בתוך זמן קצר ביותר והוביל אותו לשורה של הישגים עיתונאיים. הוא הסביר לי שהוא מתכנן לצאת לדרך חדשה, ואני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully