וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווי הסיקור של "כוכב נולד" ביולי 810 אלף שקל

וואלה! ברנז'ה

19.8.2009 / 11:37

מבין חמש התכניות המסוקרות ביותר ביולי, על פי מדד יפעת מחקרי מדיה, שלוש משודרות בזכיניות ערוץ 2 קשת ושתיים משודרות ב-HOT

התוכנית המדוברת ביותר בחודש יולי 2009: היא "כוכב נולד" של זכיינית ערוץ 2 קשת שזכתה לשווי חשיפה של כ-810 אלף שקל. ממחקר מיוחד שערכה חברת יפעת מחקרי מדיה אודות התוכניות המוזכרות ביותר בכותרות העיתונות היומית עולה כי "כוכב נולד" של קשת מובילה בהפרש גדול בחשיפה התקשורתית. "כוכב נולד" אוזכרה בשל ביצועי הרייטינג שלה, ראיונות עם המשתתפים בה, ההופעה של להקת פט שופ בויז בתכנית ועוד.

הסדרה "מחוברות" של HOT נמצאת במקום השני עם שווי חשיפה של כ-470 אלף שקל. זו למעשה תכנית המקור הראשונה של חברת הכבלים שנכנסת לדרוג. הסדרה אוזכרה רבות בביקורות טלוויזיה, בכתבות על הסדרה עצמה ובראיונות עם כוכבותיה. במקום השלישי בטבלת התוכניות ממוקמת סדרת הדרמה האמריקאית "אבודים", המשודרת ב-HOT. החזרה המפתיעה של "אבודים" לכותרות - חשיפה בשווי של כ- 224 אלף שקל - נבעה מביקורו בארץ של במאי הסדרה ג'ק בונדר, ובראיונות שהעניק בזמן הביקור.

"פולישוק" של קשת הגיעה למקום הרביעי עם חשיפה של כ-206 אלף שקל. הסדרה, ששידורה הסתיים ביולי, אוזכרה בתקשורת רבות: בביקורות טלוויזיה, אוהדות לרוב, בראיונות עם כוכביה ששון גבאי ואמנון דנקנר ועם הבמאי שמואל הספרי. הסדרה עוררה דיון ציבורי על המציאות הפוליטית בישראל עליה מבוססת העלילה, וגם אוזכרה בשל קוריוזים כמו היעלבותה של ראש עיריית נתניה על כך שהפוליטיקאי הכושל הוא לכאורה תושב העיר, ודרישתה של הח"כית לשעבר מלי פולישוק לשנות את שם התוכנית.

במקום החמישי בטבלת התוכניות בתקשורת ממוקמת "מסודרים", גם היא של קשת. למרות הסיוע הרב מצד דה מרקר, "מסודרים" זכתה לשווי חשיפה של 179,246.

לדברי נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה, "אין ספק ש'כוכב נולד' היא מכונת תקשורת משומנת. העובדה כי התוכנית ממשיכה לייצר באזז' גם לאחר שבע עונות מספקת לה חשיפה תמידית חינם, המתעצמת בזמן שידור התוכנית. כוכבי התוכנית, בהווה ובעבר, מספקים לתוכנית חשיפה נוספת בתקשורת בכל פעם ששמם מוזכר, וכמובן שנראה את 'כוכב נולד' מתעצמת ככל שנתקרב לגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully