וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי פורת שובל מצטרפת ל"עצ'פור"

ענת קם

25.8.2009 / 14:57

עוד ליהוקים לדרמה של HOT: ארנון צדוק, קובי מחט ושחקנית התיאטרון אנדריאה שוורץ. הסדרה צפויה לעלות לשידור בחורף הקרוב

רובי פורת שובל, ארנון צדוק, קובי מחט ואנדראה שוורץ לוהקו ל-"עצ'פור", הדרמה החדשה של HOT שתעלה בחורף הבא. פורת-שובל תגלם את שולה אמויאל, אמו של מוטי גיבור הסדרה (שלום מיכאלשוילי) עקרת בית מסורה ובשלנית מחוננת, ששאיפותיה הגדולות ביותר הן שילדיה יצליחו לבחור לעצמם את העתיד שלהם, מה שהיא ובעלה (ראובן בגילומו של נתן זהבי) לא הצליחו לעשות. מחט יגלם את עודד, הגיס של עמית וארנון צדוק יגלם את הרב במקום העבודה של מוטי.

אנדריאה שוורץ, שחקנית צעירה בוגרת בית הספר למשחק יורם לוינשטיין, תגלם את מזל שאביה הוא בעל פיצוציה בירושלים, אותה היא מנהלת. שוורץ משחקת בבית לסין בהצגה "תקלה קלה" ובהצגות פרינג'.

עלילת הסדרה "עצ'פור" מתרחשת באזור התעשייה בפאתי ירושלים, שם ישנו שטח מוזנח במרכזו מוטלים שלושה פגרי אוטובוסים המהווים את ה-"ממלכה" של מוטי אמויאל וחבריו, חבורת גברים ירושלמים שחיים במתחם, מתפרנסים בקושי ומשתמשים בסמים. סיפורם מתחיל ביום בו נופלת עליהם "פצצה" המאלצת אותם להתחיל להלחם על החיים שלהם.

לסדרה לוהקו עד עתה גם עוז זהבי, אפרת דור, דנה פרידר, אביב אלוש, מיכל גבריאלוב, אלינור קלוגר, אמנון וולף, נתן זהבי, עמוס תמם וגבי עמרני. יוצרי הסדרה והתסריטאים הראשיים הם גיא עמיר וחנן סביון ואת הסדרה מפיק אודי סגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully