וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר שאחרי גיא פינס

ענת קם

21.9.2009 / 13:22

ב-HOT בידור ישראלי החלו לעבוד על מגזין הבידור היומי שיחליף את "ערב טוב" הוותיקה. מיכל אדלר תערוך את התכנית, נבדקת אפשרות שאקי אבני יגיש

מיכל אדלר מונתה לעורכת הראשית של מהדורת חדשות הבידור שצפויה לעלות לשידור בחודש פברואר הקרוב בערוץ HOT בידור ישראלי. אדלר, 34, ערכה בעבר את "המהפך עם אורנה דץ", "אקזיט" ואת תכניות הריאליטי "קרב סכינים 2" ו-"הבלוק". לצדה מונתה חגית סגל כמפיקה הראשית של חדשות הבידור. סגל הייתה בעבר המפיקה הראשית של "דנה הפקות" ולאחרונה הפיקה תוכניות וסרטים דוקומנטריים.

בימים אלה החלו בערוץ HOT בידור ישראלי בהקמת חברת חדשות בידור שתפיק את חדשות הבידור היומיות וכן תוכניות ומוצרי תוכן נוספים הקשורים לעולם הבידור. עם השלמת איוש הצוות המנהל יחל תהליך הפיתוח של התוכנית החדשה וליהוק המגישים. לוואלה! ברנז'ה נודע כי אחד השמות שהועלו כמועמד להגשת התכנית הוא אקי אבני, אולם המגעים הינם בשלב ראשוני. עוד נודע כי בערוץ מתכננים שידור מבזק קצר קודם לשידור התכנית.

התכנית "ערב טוב עם גיא פינס" תרד מהאוויר בתום העונה ה-13 המשודרת כעת ואת מגזין הבידור של HOT יפיק כאמור ערוץ הבידור הישראלי, שבבעלות חיים סלוצקי ודרי שי. הערוץ עלה לאוויר לפני כארבע שנים ומשודר בחינם לכל המנויים הדיגיטליים.

רינת קליין, מנכ"ל ערוץ HOT בידור ישראלי: "אנו שמחים על הצטרפותן של מיכל אדלר וחגית סגל לערוץ הבידור ובטוחים שיחד נוכל לייצר תוכנית חדשנית, פופולארית ומובילה. באמצעות הקמת חברת חדשות בידור, הראשונה מסוגה בארץ, נוכל לספק לצופים את מיטב התכנים מעולם הבידור בארץ ובעולם".

סוכנו של אקי אבני בועז בן ציון מסר לוואלה! ברנז'ה: "לא ידוע לי על משא ומתן שכזה. בטח מישהו מנהל אותו עם עצמו. בסך הכל מדובר בספינים תקשורתיים של אנשים מסוימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully