וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את גור תירוש

5.10.2009 / 17:25

מנהל תחום פיתוח עסקי וסלולר בנענע 10

גיל: 36

מה בעצם אני עושה? אחראי על כל הפעילות הסלולרית של ערוץ 10 ונענע10 (דואג שתוכלו לראות את הפרקים של "הישרדות" בסלולר, שתוכלו להתעדכן בחדשות של ערוץ 10 כשאתם לא ליד מחשב או טלוויזיה, שתוכלו לצו'טט עם חברים שלכם בצ'ט של נענע10, בקיצור, שתוכלו להרגיש עם גם כשאתם בלי). בנוסף אחראי גם על הפיתוח העסקי של נענע10 (שזה אומר להביא כמה שיותר כסף לחברה בכמה שפחות עלויות).

השכלה: תואר ראשון בתקשורת וניהול במכללה למנהל.

תפקידים קודמים: מנהל התוכן של Esc, עורך התוכן הראשי של פלאפון וגיחה ל 3 חודשים בסטארט-אפ של ספי ויגיסר Knocka.tv בתפקיד מנהל תוכן טלוויזיה.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה? גדי הדר, מייסד וואלה! שסיפר לי שפלאפון עומדת להשיק מותג צעירים חדש ( Esc) ושכדאי לי ל"רחרח" ומשם ראיון אצל סמנכ"ל החטיבה בפלאפון, איילון אגם שנתן לי את ההזדמנות להיכנס לתחום הסלולר.

איפה אתה בעוד 5 שנים? ממשיך בעשייה של התעשייה המרגשת של תוכן וניו מדיה ובשאיפה בסיום כתיבת הספר השלישי.

מה אוכל בצהריים: מה שאני מבשל בבית ומביא. וכן, מבשל בעצמי.

פרגן למתחרים: אוהב מאוד את הפעילות הסלולארית של "קשת", רואים שיש שם מישהי שמבינה עניין וגם את הפעילות הסלולרית של חברת תפוז בחברות הסלולר


(צילום: ניר לנדאו)

------------------------------------------------------------------------
עובדים בתעשייה? רוצים שנכיר גם אתכם? פנו אלינו במייל: Whoareyou@walla.net.il וציינו שם, תפקיד ומספר טלפון ליצירת קשר. מתעצלים להעתיק? הקליקו על הלינק המצורף למטה

גור תירוש. שי אוקנין
גור תירוש/שי אוקנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully