וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של אוקטובר: דני טרגן

ענת קם

1.11.2009 / 12:14

מנכ"ל תנה תעשיות בע"מ המייצרת את מתקן המים תמי 4 נבחר בזכות הפיכת המתקן לבר המים הביתי המוביל בתחרות מול חברות המים המינרליים

דני טרגן, מנכ"ל תנה תעשיות בע"מ המייצרת את מתקן המים תמי 4, נבחר על ידי חברי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של אוקטובר 2009. התואר הוענק לטרגן בעקבות הפיכת תמי 4 לבר המים הביתי המוביל בתחרות מול חברות המים המינרליים. שנת 2009 הייתה שנת השיא של תמי 4 כאשר הפכה לשחקן המוביל בשוק מתקני המים (מסוננים ומינרליים), והגדילה את היקף המכירות שלה בכ-40% לעומת אשתקד.

בשנת זו התמקדו מאמצי השיווק של חברת תמי 4 בהצבת אלטרנטיבה עדיפה לצריכת בקבוקי מים מינרליים, ומיצבו את מוצר ה "תמי בר פמילי" כמוביל שוק הברים הביתיים. בנוסף, הועצם אפקט החדשנות והדגש העיצובי באמצעות השקת קולקציית צבעים חדשה בסגנון רטרו. בזמן קצר הפך הבר לאייקון המסמל חדשנות, איכות וסגנון חיים שנתן לראשונה מענה צרכני איכותי למים המינרליים. המהלכים השיווקיים בהם נקטה החברה מתחזקים על רקע ההאטה הכלכלית של השנה החולפת ואווירה צרכנית של דחיית רכישות והתחייבויות ארוכות טווח, בפרט כאשר מדובר במוצר הנתפס כמוצר יוקרה.

בחודש יולי האחרון נבחר טרגן לאחד מ-50 האנשים המשפיעים ביותר בעולם בתחום מי השתייה על ידי המגזין WCP INTERNATIONAL.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully