וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרסומאי דרור שטרנשוס הלך לעולמו

ענת קם

11.11.2009 / 18:09

שטרנשוס, בן 52 במותו, צווה את גופתו למדע וטקס לזכרו יתקיים ביום שישי הקרוב באולם צוותא בתל אביב. ענת סרגוסטי: "הנושא החברתי ממש זרם לו בעורקים"

הפרסומאי לשעבר והיועץ האסטרטגי דרור שטרנשוס הלך היום לעולמו לאחר מאבק ארוך במחלת הסרטן, שטרנשוס, בן 52 במותו, צווה את גופתו למדע וטקס לזכרו יתקיים ביום שישי הקרוב בשעה 13:00באולם צוותא. הוא השאיר אחריו אישה וארבעה ילדים.

דרור שטרנשוס עמד מאז ינואר 2005 בראש דירקטוריון עמותת אג'נדה, הפועלת לקידום ייצוג מיעוטים בתקשורת. בשנים האחרונות היה מזוהה עם קמפיינים פוליטיים וייעוץ אסטרטגי, בהם הקמפיין למרצ בבחירות 2003, הקמפיין של יוזמת ז'נבה והקמפיין לתנועה החדשה-מרצ בבחירות האחרונות. שטרנשוס עסק בפרסום כ-15 שנים, לפני התמקדותו בפוליטיקה, ובעבר היה שותף במשרד הפרסום צרפתי-שטרנשוס-זמיר. במאי 2004 מכר את אחזקותיו במשרד לסוכנות EURO RSCG ולאחר מכן שונה שם המשרד ליורו-תל אביב. לפני כשלוש שנים היה שטרנשוס חלק מרשימת המועמדים למינוי מנכ"ל הרשות השנייה.

"דרור היה שותף לדרך ויחד איתו עשיתי את התקופה המקצועית המשמעותית ביותר שלי", אמר היום רפי צרפתי, יושב ראש משותף בקבוצת יורו ישראל, שהיה שותפו של שטרנשוס. "ב-15 השנים שהיינו שותפים הכרתי אדם אמיץ והאומץ שלו ניכר גם במלחמה שלו במחלה. היה חבר לדרך שאינו רק שותף עסקי. הבוקר כשנודע לי שהוא נפטר לא הרגשתי עצב כמו שהרגשתי שנפער חלל. הוא יחסר לי למרות שלא נפגשנו מדי יום, אבל זה שאני לא אוכל יותר להרים טלפון לדרור מאוד יחסר לי".

ענת סרגוסטי, מנכ"ל ארגון אג'נדה, אמרה היום לוואלה! ברנז'ה: “דרור היה יושב ראש וחבר מאוד פעיל, רק לפני עשרה ימים נפגשתי איתו לפגישת עבודה והראש שלו היה מאוד חד. אתמול בלילה הוא אפילו כתב לי מייל. דרור היה מאוד פעיל בפגישות עם תורמים, תמיד אמר שניתן להיעזר בו ובאנשים הרבים שהכיר. היה לו חשוב שלא יגדירו אותו כאיש חולה, אלא כאיש עם מחלה, המחלה תמיד הייתה בצד החיים. הוא לא נראה חולה, תמיד היה אסתטי ומטופח, מאוד בריא וויטלי, הקפיד לעדכן במצבו הבריאותי אבל בלי להעיק. היה מלא אנרגיות ומקור להמון כוח, מלא ברעיונות ומאוד ענייני. הנושא החברתי ממש זרם לו בעורקים. אין הרבה אנשים שהרגשת שהם איתך כל הדרך כמוהו ובשום שלב לא נתן לרחם עליו".

"עד כמה שזה נשמע מופרך, זה לא היה צפוי"

חבר הכנסת חיים אורון (ג'ומס), יושב ראש תנועת מרצ, סיפר: “היה בדרור משהו מאוד טוטאלי, באותה צורה שבה הוא נלחם במחלה הוא ראה את עצמו מחויב לנושאים ציבוריים וחברתיים. הוא היה איש מקצוע מאוד רציני והקדיש בעצם את חייו לקידום נושאים כאלה. גם בתקופה הקשה שהוא עבר בשנים האחרונות לא יכלת להבחין בין המאבק ההירואי שלו במחלה לבין המחויבות לנושאים החברתיים".

נסים דואק, בעל משרד יחסי הציבור UNIK שהיה שותף לשטרנשוס במספר קמפיינים, אמר היום: "במידה מסוימת, עד כמה שזה נשמע מופרך, זה היה לא צפוי. זה כאב גדול כי היינו שותפים לשורה ארוכה של קמפיינים לתיקון עולם, אבל קודם כל היינו חברים מאוד טובים. החיבור ביני ובין דרור היה הרצון של שנינו לעשות תיקון ושינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully