וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו הפנר במו"מ למכירת פלייבוי

עומר רבין

12.11.2009 / 21:26

שפנפנה יד ראשונה: האבא של המגזין האירוטי הידוע בעולם עשוי למכור את החברה לקבוצת "אייקוניקס ברנדס" - כך מדווחת סוכנות הידיעות בלומברג. שתי החברות סירבו להגיב לידיעה

האבא של כל שפנפנות הפלייבוי עשוי להיפרד בקרוב מהמותג אותו הוא מנהל ביד רמה קרוב ל-6 עשורים: מקורות מקורבים לעניין מסרו הערב לסוכנות הידיעות בלומברג כי הפנר מנהל מו"מ למכירת פעילות החברה כולה לידי קבוצת "אייקוניקס ברנד" אשר מחזיקה במותגי לבוש פופולריים בארה"ב ובהם קנדיס, ג'ו בוקסר ורוקאוור.

מקורות מקורבים למגעים מסרו כי באייקוניקס כבר הספיקו לבחון לעומק את הפעילות הכלכלית של פלייבוי ואת העלויות הכרוכות בהפעלת החברה. אותו מקורב אמר עוד כי ייתכן שעל אף המגעים המתקדמים הם לא יבשילו לכדי הסכם מכירה.

מניית החברה עולה מאז היוודע הדבר בבורסה של ניו יורק בשיעורים גבוהים של 28-35% - זאת על אף שבשתי החברות המעורבות סירבו עד כה להגיב לידיעה ולאשר את המגעים בין הצדדים.

פלייבוי מצויה כעת בעיצומו של משבר פיננסי משמעותי לאחר שסיימה את הרבעון השלישי של השנה בהפסד כבד של 1.1 מיליון דולר, המצטרף לשורה ארוכה של הפסדים בשנים האחרונות. הירידה התלולה בהכנסות נובעת הן מהירידה הכללית בענף הדפוס והן מהזמינות הבלתי-ניתנת לתחרות של תכנים ארוטיים ברשת האינטרנט. פלייבוי לא הצליחה בשנים האחרונות למנף את החוזק וההכרה שזכה לו המותג בשנותיו הרבות לשיתופי פעולה מסחריים מוצלחים ולתרגמו לרווחים. הפנר עצמו נחשב גם לנושא ונותן קשה במיוחד הדורש עבור ה"בייבי" שלו מחיר גבוה משמעותית משווי השוק של פלייבוי, עובדה המרחיקה משקיעים רבים ומונעת מפלייבוי להיכנס לעסקאות רבות של מכירה או שיתוף פעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully