וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום ירושלמי: "דבריו של ליברמן הם מתקפה בריונית"

ענת קם ופנחס וולף

16.11.2009 / 20:00

שר החוץ ליברמן תקף את הכתבים בכנסת ובראשם ירושלמי, פרשן מעריב וכינה אותם: שקרנים אדיוטים ומנוולים. ראש תא כתבי הכנסת: "גם אלימות מילולית היא אלימות"

"לא חסרים פה גם שקרנים, גם אידיוטים, גם מנוולים, בעיקר בתקשורת, אבל גם בכנסת". כך, בצורה חסרת תקדים תקף היום שר החוץ אביגדור ליברמן את אמצעי התקשורת. ליברמן הוסיף ואמר: " ספציפית זה כל הקשת משלום ירושלמי עד שלי יחימוביץ'". הדברים נאמרו במסיבת עיתונאים שכינס היום ליברמן, בה הודיע כי סיעת ישראל ביתינו לא תתמוך בהצעות חוק של הממשלה, בגלל הקיצוץ בתקציב הקליטה.

מי שעורר את חמתו של השר ליברמן היה עיתונאי קול ישראל ירון דקל, שתהה על הסמיכות בין מסיבת העיתונאים שכינס ליברמן לזו של ראש הממשלה נתניהו, בה הודיע כי לא יפוצלו סמכויות היועץ המשפטי לממשלה. ליברמן השיב: "אני יודע שלא משנה מה אעשה, תמיד יחפשו קשר".

פרשן מעריב שלום ירושלמי אמר הערב לוואלה! ברנז'ה: "דברי ליברמן הם מתקפה ביריונית שצריכה להדאיג לא רק אותי כמי שכתב את הסיפור הזה, אלא כל אזרח במדינה שרואה את הפרופיל האמיתי של שר החוץ שלו. אולי אחרי שזה ישודר כולם יבינו למה לא מקבלים אותו בעולם. ליברמן כעס על השאלה של ירון דקל והתנפל עליי כי אני במעריב הראיתי את הקשר בינו לבין נאמן ויוזמת הפיצול וזה כנראה לא מצא חן בעיניו. לשמחתי ההתנהלות הזאת מוכיחה שהניתוח הוא נכון, אחרת הוא לא היה כועס כל כך".

יעקב אייכלר, פרשן פוליטי בערוץ הכנסת ויושב ראש תא הכתבים בכנסת, אמר הערב: "צר לי ששר מכובד בממשלה נוקט בלשון רחוב דווקא בשעה שכולם מדברים על מלחמה באלימות כשאלימות מילולית גם היא אלימות. מה צריך לחשוב בוחר של ישראל ביתנו ששומע את השר שלו מדבר ככה על שלום ירושלמי, מה הוא עצמו יחשוב עכשיו על שלום? למרות ששלום לא כתב פרלמנטרי אני מביע את צערי ששר נוקט בלשון כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully