וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ONE מתנצל בפני בושינסקי

ענת קם

22.11.2009 / 12:23

במסגרת הסכם הפשרה שהושג בין הצדדים בתביעת לשון הרע שהגיש בושינסקי, יוסרו מהאתר חלק מהכתבות שעסקו במכירה אפשרית של מכבי תל אביב

אתר ONE פרסם ביום שישי האחרון התנצלות בפני יושב ראש מכבי תל אביב אביב בושינסקי במסגרת הסכם הפשרה שהושג בין הצדדים בתביעת לשון הרע שהגיש בושינסקי נגד האתר. כמו כן, האתר יסיר מהארכיון שתי ידיעות בעניינם של בושינסקי ומכבי תל אביב שהיו חלק משש הידיעות שעקבותיהן הוגשה התביעה. הסדר הפשרה בין הצדדים הושג במסגרת בוררות שהתנהלה מחוץ לבית המשפט והוא לא כולל פיצוי כספי.

בחודש אפריל האחרון הגישו בושינסקי ומכבי תל אביב תביעת לשון הרע באמצעות עורכי הדין מורן מאירי ורז בן דור נגד אתר ONE, העורכת אופירה אסייג וכתב האתר אור שפונדר ובה דרשו התנצלות ופיצוי כספי בגובה 600 אלף שקל. התביעה התייחסה לשש כתבות שעסקו בין היתר במכירה אפשרית של הקבוצה לאיש עסקים ישראלי ידוע וכן בעתידו של של בושינסקי בקבוצה. התובעים טענו כי חלק מהידיעות מהוות "חיסול חשבונות" עמם וכי בידיעות אחרות לא ניתנה להם כלל האפשרות להגיב.

אביב בושינסקי אמר הערב לוואלה! ברנז'ה: "קיבלתי מה שביקשתי חוץ מהכסף אבל לא תבעתי בשביל הכסף. מחיקת כתבות מהאתר זה לא דבר שכיח. אני שמח שהדבר הזה הוסדר ומבחינתי פותחים דף חדש. ONE עשו טעות, תיקנו אותה והסיפור נגמר". ב-ONE סירבו להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully