וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיקה של אדם למברט תיחקר

עינב שיף

24.11.2009 / 7:30

פיינליסט "אמריקן איידול" נישק במהלך הופעתו בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית את אחד מחברי להקת הליווי שלו. רשת ABC, ששידרה את טקס, טוענת כי קיבלה 1,500 תלונות על הנשיקה

רשת ABC דיווחה הלילה (שלישי) כי קיבלה 1,500 תלונות על הופעתו של אדם למברט, פיינליסט "אמריקן איידול" האחרון, בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית שהתקיים שלשום. למברט הפתיע את מיליוני הצופים בטקס עם ביצוע פרובוקטיבי ל-"For Your Entertainment", במהלכו נישק חבר בלהקת הליווי שלו.

גם ועדת התקשורת הפדרלית (FCC) תבדוק את המקרה, אולם בוועדה סירבו לאשר או להכחיש את קבלת התלונות על הופעתו של למברט. בעבר, בעקבות אירוע בעל אופי דומה לכאורה - חשיפת החזה של ג'נט ג'קסון במהלך הופעה בסופרבול יחד עם ג'סטין טימברלייק - הטילה הוועדה קנס בגובה 550 אלף דולר.

"אדרנלין הוא דבר משוגע משוגע משוגע", אמר למברט לרשת סי.אן.אן בתגובה להאשמות. "אחד הדברים שאני הכי אוהב בהופעה חיה זה שאתה שם ופתאום אתה מגלה שיש בך רגשות שלא ידעת עליהם קודם ואתה חייב להוציא הכל החוצה". למברט הוסיף כי לא היה שום דבר פרובוקטיבי בהופעה מעבר למה שנראה בטקס פרסי MTV בשנת 2003, עת התנשקו מדונה ובריטני ספירס מעל הבמה.

לצד הטענות על התנהגותו, מספר מבקרים טענו כי מדובר בטריק שנקט למברט למטרת יחסי ציבור, שנועדו לקדם את מכירות אלבום הבכורה שלו שייצא היום ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully