וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת הצעירות של זארה מגיעה לישראל

עדי דברת-מזריץ

24.11.2009 / 14:17

מותג האופנה "ברשקה", הפונה לנערות בנות 14-25 יפתח סניף ראשון בקניון הזהב בראשון לציון בסוף 2010

קבוצת זארה חתמה על הסכם לפתיחת סניף ראשון בישראל של ברשקה (Bershka), רשת האופנה לצעירות שלה - כך נודע ל-TheMarker. הסניף הראשון של הרשת ייפתח בקניון הזהב בראשון לציון.

מנכ"ל קניון הזהב, גיל גזית, אישר את הידיעה ומסר כי בינו לבין זארה ישראל נחתם חוזה לפתיחת סניף של ברשקה בסוף 2010. הסניף ישתרע על פני 250 מ"ר, קטן בהרבה מגודלו של סניף זארה ממוצע בישראל וסניף ברשקה בעולם.

לדברי גזית, נציגי זארה ישראל מסרו לו כי הסניף של ברשקה שייפתח בקניון הזהב יהיה הראשון של הרשת בישראל. אם הדברים יתאמתו מדובר יהיה בפרידה רשמית של קבוצת זארה מקניון רמת-אביב.

בעבר החזיקה אפריקה ישראל בבעלות על קניון רמת-אביב ובנתחים מפעילות זארה בישראל. לכן, ככל הנראה, זארה ומאסימו דוטי, מותג נוסף של הקבוצה, השיקו את פעילותם בישראל בפתיחת סניפים בקניון. עם זאת, באחרונה מכרה אפריקה את מניותיה בזארה ובקניון.

הבעלים של זארה, קבוצת Inditex הספרדית, מחזיקה גם במותגים Pull and Bear ומאסימו דוטי, המשווקים בישראל. ברשקה היא רשת הצעירות של הקבוצה, שפונה לנערות בנות 14-25 ומציעה מחירים נוחים.

מחזור המכירות של קבוצת זארה הסתכם ב-2008 בכ-550 מיליון שקל. במחצית הראשונה של 2009 הסתכמו מכירות הקבוצה בכ-300 מיליון שקל.

דובר קבוצת זארה מסר בתגובה: "אנחנו לא נוהגים להתייחס לנושאים עסקיים של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully