וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק פכטר יפוטר ממעריב

ענת קם

6.12.2009 / 12:03

תחקיר חדשות 10 חשף כי צלם המגזין "רייטינג" נהג לגבות תשלום מאנשי יחסי ציבור לטובת קידום מוצריהם בעיתון. גורם במעריב: "זה מעשה שלא ייעשה, הוא פשוט קיבל שוחד"

הצלם ברק פכטר יפוטר ממעריב בעקבות תחקיר צילומי הפפראצי של חדשות 10 ששודר אמש. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי פכטר, המשמש צלם הפפראצי של המגזין "רייטינג" ורכז הצלמים של המגזין יזומן לשימוע לפני פיטורים בהקדם האפשרי.

התחקיר של עיתונאי חדשות 10 דב גילהר הראה אמש כי פכטר דורש תשלום מאנשי יחסי ציבור תמורת צילום ידוענים עם מוצרים שונים. מעריב, המוציא לאור את "רייטינג", צפוי אף לנקוט בהליכים משפטיים נגד פכטר בעקבות השחרת שם המגזין וכן בעקבות העובדה שהרוויח למעשה סכום כפול על כל תמונה - גם מהמערכת וגם עבור קידום המוצרים.

גורם במעריב אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "זה מעשה שלא ייעשה. אלא אם הוא יביא לשימוע איזשהו הסבר הגיוני רוב הסיכויים שהוא יפוטר. הוא פשוט קיבל שוחד". גורם נוסף במגזין "רייטינג" הוסיף: "המעשים האלו מאוד מאוד חמורים ואנחנו מודים לערוץ 10 על התחקיר שחשף אותם".

ברק פכטר מסר בתגובה: "עדיין לא דיברו איתי על שום דבר". ממעריב נמסר: "מעריב לומד את ממצאי התחקיר החמורים ולברק פכטר תינתן זכות השימוע בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully