וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדור לחיפוש קרובים

ענת קם

10.12.2009 / 12:47

רשת רכשה את הפורמט ההולנדי "Find My Family" המלווה את אנשים בחיפוש אחר קרובי משפחה מהעבר. הגרסה הישראלית תקרא "אבודים" ותופק על ידי מעגלות

זכיינית ערוץ 2 רשת רכשה את פורמט התעודה "Find My Family" מחברת Absolutely Independent ההולנדית. הגרסה הישראלית תקרא "אבודים" ותופק על ידי חברת מעגלות של חיים מנור. הפורמט, המשודר בהולנד מזה כ-17 שנים, עוקב אחר אנשים שמחפשים קרובי משפחה שלהם מהעבר או כאלה שמעולם לא פגשו וכן מציג את המפגש שמתקיים לאחר האיתור שמתבצע בעזרת צוות התכנית. לפורמט הופקו גרסאות גם באוסטרליה, ספרד, דנמרק, פולין, שוודיה ובלגיה ובחודש יוני האחרון רכשה אותו גם רשת ABC האמריקאית. בפרק הפתיחה של הגרסה האמריקאית ששודר בשבוע שעבר צפו כ-13 מיליון צופים.

לגרסה הישראלית הופק ושודר פיילוט בהנחייתה של צופית גרנט, בו הוצג סיפורם של תאומים שהופרדו בילדותם ונפגשו לראשונה רק בגיל 72. לאחד התאומים, צבי, נודע בנעוריו כי הוא מאומץ ובגיל 30 כי יש לו אח תאום ביולוגי, אותו ניסה לחפש במשך כ-40 שנה ללא הצלחה. צוות התכנית איתר את האח והפגיש בין השניים. בשבוע הבא יגיע המפיק ההולנדי של הפורמט ויעביר סדנא לצוות הישראלי. הסדרה צפויה לעלות ברשת במהלך 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully