וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השירות של HOT ישתפר לפני של-yes יהיה VOD”

ענת קם

10.12.2009 / 18:40

פסטיבל ראש פינה נפתח בחילופי עקיצות ידידותיים של המנכ"לים הבכירים בטלוויזיה וכמובן במסקנה הבלתי נמנעת ש "האח הגדול" זה המיץ של הזבל

מנכ"ל HOT הרצל עוזר עקץ היום (חמישי) את מתחרו רון איילון, מנכ"ל yes, ואמר כי "ל-HOT יהיה שירות לקוחות איכותי לפני של-yes יהיה VOD”. השניים השתתפו בפאנל הפתיחה שךל פסטיבל ראש פינה שהנחה גיא רולניק, בו השתתפו גם מנכ"ל קשת אבי ניר, מנכ"ל רשת אבי צבי, מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי והפרסומאי אייל חומסקי.

במהלך הדיון התייחסו הנוכחים לתוכן המוצג היום בטלוויזיה, ואז אמר ורשבסקי כי "האח הגדול זה המיץ של הזבל" אולם כלל גם את "הישרדות" באותה קטגוריה. לאחר מכן התייחס רולניק למידת התאמתו של ורשבסקי לתפקיד ואמר לו "קראתי שאתה בוכה מספרים של מאיר שלו. אולי הבעיה של ערוץ 10 היא מנכ"ל שלא מבין טלוויזיה? אולי אתה האיש הנכון במקום הלא נכון?” לשאלתו ענה ורשבסקי "יכול להיות". מנכ"ל הרצל HOT מיהר לנכס לעצמו חלק בהצלחת "האח הגדול" ואמר: “מי שעשה את האח הגדול היה אנחנו עם ערוץ 20”.

אבי צבי התייחס ללוח השידורים של רשת בשנים האחרונות ואמר כי "הפרדוקסלי הוא ש 'הישרדות' הייתה הטריגר לזה, אבל רשת איבדה את הזהות שלה וניסתה לעשות משהו שהיא לא מאמינה בו, משהו שהיא לא יודעת לעשות באותה מקצועיות כמו אחרים ועשינו סדרה של שגיאות בבחירת התכניות, למשל 'הפוליגרף' זו תכנית בעייתית. 'מפרץ האהבה' זה המיץ של הזבל. כל מה ששודר עד תחילת נובמבר היה מה שהיה במחסן. ברבעון הרביעי לא היה משהו שדומה לקשת. אנחנו מנסים לגבש את האמירה שלנו ולתת לצופה של ערוץ 2 לוח משלים, לתת את הדוקו והדרמה והבידור שהוא לא מקבל בראשון עד שלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully