וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש העשור בטלוויזיה: אבי ניר

ענת קם

11.12.2009 / 20:25

הוכרזו הזוכים בתחרות אנשי העשור בטלוויזיה של וואלה! ברנז'ה ופסטיבל ראש פינה. אילנה דיין נבחרה לעיתונאית העשור בטלוויזיה

איש העשור בטלוויזיה הוא מנכ"ל קשת אבי ניר, שזכה ל-41% מקולות המצביעים בפסטיבל ראש פינה וכאן אצלנו בוואלה! ברנז'ה. בקטגוריית פרסומאי העשור זכה ראובן אדלר, שותף במשרד אדלר-חומסקי, עם 33% מהקולות. בקטגוריית איש התוכן של העשור זכה סמנכ"ל התוכן של yes יונה ויזנטל עם 47.5% מהקולות. בקטגוריית עיתונאי העשור בטלוויזיה זכתה אילנה דיין עם 29.5%. בקטגוריית יוצר הדרמה של העשור זכה יוצר "פרשת השבוע" ו "שבתות וחגים" רני בלייר עם 40.5% מהקולות.

חברת ההפקה של העשור היא יולי-אוגוסט הפקות של ליסה שילוח ויוסי עוזרד. בקטגוריית יוצר הפורמטים של העשור זכה ליאור שליין עם 34% מהקולות.טאלנט העשור על פי הצבעות הגולשים ובאי הפסטיבל הוא דודו טופז שזכה ל-62% מהקולות.

העורך הראשי של פסטיבל ראש פינה ירון טן ברינק אמר: "המטרה הברורה של בחירת אנשי העשור הייתה לעשות קצת כבוד להרבה מאוד אנשים שאחראים לעשור מאוד מפואר בתעשיה. מה שהיה כאן ב-1999 כשראש פינה התחיל היה ערוץ 2, ערוץ 1, חברות כבלים אזוריות ובזה זה נגמר. האינטרנט היה בתחילתו, וואלה! ו-ynet יצאו לדרך. מה שלא לקחנו בחשבון זה שיש כמה אנשים עם אגו ממש גדול, אנשים נעלבו, נפגעו והחרימו וזאת לא הייתה הכוונה. אם מישהו נפגע אנחנו מתנצלים אבל במלאות עשור לפסטיבל זו הזדמנות טובה להכיר בכשרונם וביכולות המוכחות של כמה מהאנשים שתרמו מעל ומעבר לתעשיה. המועמדים נבחרו לאחר התייעצויות עם עשרות אנשי תוכן, עיתונאים וגורמים קשורים. אני לא חותם על כל המועמדים בכל הקטגוריות אבל לכל אחד יש את המועמדים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully