וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועצים שיניים בעולם

ענת קם

15.12.2009 / 13:14

העולם משתגע על ערפדים גם אם הם כחול לבן. דורי מדיה מכרה את הסדרה "חצויה" לאוסטריה, בלגיה, צרפת, גרמניה, הונגריה, שוויץ ואפריקה

סדרת הנוער "חצויה" של HOT וחברת ההפקה דורי מדיה דרסט נמכרה לאוסטריה, בלגיה, צרפת, גרמניה, הונגריה, שוויץ ולחלקים דובר אנגלית וצרפתית באפריקה, זאת בנוסף לאיטליה אליה נמכרה הסדרה לפני כשבועיים. הסדרה, ששודרה תחילה בלעדית ב-HOT VOD וזכתה על פי HOT לכשבעה מיליון צפיות מיום השקתה. הסדרה שודרה גם בערוץ הילדים וכן הוחלט על הפקת עונה שנייה שצפויה לעלות ברבע השני של 2010. את הסדרה יצרו שירה אלון ואילן רוזנפלד וביים שי קפון.

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ מסר: "דורי מדיה גרופ מתמחה בהפקת תוכן ישראלי חוצה גבולות, המתאפיין בסיפור נכון שיכול להיות מאומץ בתרבויות שונות, קאסט מוכשר ובעל לוק נייטרלי והפקה בסטנדרטים גבוהים בכלל. אנחנו שמחים ש 'חצויה' עונה על כל הקריטריונים הללו ועוד, מה שהופך אותה למוצר נחשק בקרב בני נוער ממדינות שונות בעולם. דורי מדיה גרופ משתדלת לזהות טרנדים 'חמים' בעולם ולהפיק מוצרים מתאימים כדוגמת 'חצויה', המצטרפת לטרנד המוביל של עיסוק בערפדים".

קרני זיו, סמנכ"ל תוכן ב-HOT: "HOT גאה להוביל את עולם הפקות המקור ולהיות חלוצה בכל הקשור להפקת תוכן ייעודי לשרות ה- VOD. עולם ה-VOD חשוב ומשמעותי בקרב הקהל הצעיר ו-HOT תמשיך להוביל את ההשקעה בתוכן מקורי לילדים. אנחנו מחשיבים את 'חצויה' כנכס משמעותי בבואנו לחזק את עולם התוכן המוצע לילדים ב-HOT בכלל וב-VOD בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully