וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוצי נשיונל ג'אוגרפיק ייוצגו בישראל ע"י טלית תקשורת

וואלה! ברנז'ה

23.12.2009 / 15:29

שלושת הערוצים מבית FOX עברו לטלית תקשורת בעקבות מכירת מחצית מערוץ בייבי העולמי המופק על ידיה לחברה האמריקאית. מנכ"ל טלית: "ערוצי נשיונל הם ערוצי הטבע המובילים בעולם"

קבוצת טלית תקשורת נבחרה לייצג את ערוצי נשיונל ג'יאוגרפיק של FOX בישראל. בהמשך לעסקת הענק של משפחת טלית במכירת 50% מערוץ בייבי העולמי לקבוצת FOX שבבעלות ניוז קורפ של איש העסקים רופרט מרדוק, מרחיבים הצדדים עכשיו את שיתוף הפעולה בין החברות גם לערוצים אחרים. לאחר שטלית נבחרה בשבוע שעבר לייצג גם את ערוצי נשיונל ג'יאוגרפיק בישראל. עד עתה יוצגו הערוצים בישראל על ידי קבוצת מימד.

מטלית נמסר, כי כחלק מתוכניות העבודה לשנה הבאה מתכננים בחברה לחזק את מעמד הערוצים ולבחון עליית ערוצים נוספים בישראל בפלטפורמות הטלוויזיה והמדיה החדשה השונות בישראל. הקבוצה, בבעלות איש העסקים יהודה טלית, מפיקה בישראל בין היתר את ערוצי בייבי, ערוץ הילדים ג'וניור וערוצי הפנאי בית ומשפחה וקרמה. כמו כן מייצגת מחלקת הערוצים הזרים בחברה את שני ערוצי יורו ספורט בישראל, ערוץ המוסיקה הקלאסית mezzo, שני הערוצים הצרפתיים צרפת 24 ו-TV5. למחלקה יתווספו עתה הערוצים נשיונל ג'יאוגרפיק, נשיונל ג'יאוגרפיק WILD ונשיונל ג'יאוגרפיק HD.

מנכ"ל קבוצת טלית, עומרי בץ מסר: "קבוצת טלית מחזקת ומגדילה את המחלקות השונות בקבוצה כבר מזה מספר שנים ברציפות ואין ספק כי שלושת ערוצי נשיונל החדשים מהווה תוספת מאוד משמעותית לקבוצה. ערוצי נשיונל הם ערוצי הטבע והפנאי המובילים בעולם ואנחנו גאים להיות חלק מהם ומהעובדה ש-FOX העולמית בחרה בנו לייצגם בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully