וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובריאן מאיים לעזוב את תכנית הלילה

עינב שיף

12.1.2010 / 22:46

אחרי שעקץ את NBC במונולוג התוכנית, הצהיר אובריאן רשמית כי הוא מתנגד למעבר התוכנית לשעה 00:05 ותקף במילים קשות את הרשת. לדבריו, טרם קיבל הצעה מרשת אחרת

קונאן אובריאן יוצא במתקפה על רשת NBC ומתנגד להזזת תוכנית הלילה אותה הוא מנחה לשעה 00:05, לאחר שתשובץ מחדש תוכניתו של ג'יי לנו. בהצהרה רשמית ששחחר אובריאן ומופנית ל"People of The Earth", כלשונו, מתנסח אובריאן במילים קשות נגד NBC ואומר בפירוש כי לא יוכל להנחות את התוכנית אם תשובץ לאחר חצות. קונאן אף מוסיף כי ימצא דרך לסיים את החוזה עם הרשת אם אכן יתבצע המעבר.

"אחרי 17 שנים בהן אני עושה את מה שאני אוהב ומקבל שכר על כך, לפתע הבוסים שלי דורשים תשובה מיידית בסוגיה ציבורית למדי", פתח קונאן את ההצהרה ומיד עבר לתקוף. "חתמתי על חוזה לפני שש שנים בו הוחלט שאנחה את תוכנית הלילה החל מחודש יוני 2009. ביליתי מאות שעות חשיבה בהן תהיתי איך אשמור על המותג כדי להאריך את חייו. חשבתי בטעות כי כמו קודמי, איהנה מקצת זמן ומעט תמיכת רייטינג מלוח שידורי הפריים טיים של הרשת.

"אבל מעולם לא ניתנה לנו הזדמנות", המשיך אובריאן. "בקושי שבעה חודשים לתוך התוכנית במצבה המוקדם, NBC החליטה לפתור את הקשיים הנוראיים שלה על ידי שינוי לוח המשדרים בפריים טיים.

"נתבקשתי ביום חמישי להסכים לדחיית שעת השידור לשעה 24:05", אמר אובריאן, "במשך 60 שנים שודרה תוכנית הלילה מיד אחרי החדשות המקומיות. אני באמת ובתמים מאמין שהזזת התוכנית ליום המחרת תהרוס את המותג הנפלא ביותר בטלוויזיה". אובריאן גם הוסיף כי דחיית התוכנית לחצות וחמישה תהווה פגיעה בלייט נייט של הרשת, אותה הנחה עד לפני פחות משנה. "זה לא פייר כלפי ג'ימי", אמר אובריאן על חברו ג'ימי פאלון, שירש ממנו את הנחיית התוכנית".

"אכזבה אישית עצומה"

אובריאן אמר כי עצם המחשבה על איבוד התוכנית מהווה עבורו "אכזבה אישית עצומה", כפי שניסח זאת. "אני והצוות עבדנו קשה מאד ואנחנו גאים מאד בתרומה שלנו למורשת של תוכנית הלילה".

"לא אוכל להשתתף במה שאני מאמין שיהיה הרס התוכנית. אנשים יגידו שבעידן האינטרנט, אין משמעות לזמן שידור. אני מאמין שבמקרה הזה יש".

אובריאן הבהיר כי טרם קיבל הצעה לעבור לרשת אחרת וכי אינו יודע מה יהיה המהלך הבא ואינו מצהיר על עזיבתו באופן מפורש. במקום, הוא פונה אל הרשת ומקווה למצוא פיתרון אחר: "אני מקווה שנפתור את הנושא עם NBC במהירות כדי שאני והצוות נוכל להמשיך לעשות את מה שאנחנו אוהבים, שנייצר תוכנית שנהיה גאים בה במקום שמעריך את תרומתנו". את ההצהרה חתם אובריאן בהלצה טיפוסית, כשאמר "אני מצטער לגבי השיער שלי, זה תמיד היה ככה".

קיצור תולדות הסכסוך

ההצהרה של אובריאן היא נקודת שיא בטלטלה שחווה רשת NBC, אחת מרשתות הטלוויזיה הארציות והגדולות בארצות הברית ולמעשה בעולם. ביום א' הודיעה הרשת רשמית כי תוכנית הפריים טיים של ג'יי לנו, שהנחה את תוכנית הלילה לפני אובריאן, לא תשודר יותר בשעה 22:00, במה שהיה מלכתחילה מהלך שנוי במחלוקת.

לאחר מכן, יושב ראש NBC אמר כי הוא מעוניין שתוכניתו של לנו תשודר בשעה 23:35 ואילו תוכנית הלילה תשודר בשעה 24:05. מאז הודעה זו, החלו שמועות על עזיבת אובריאן לרשת FOX, שמועות שהתחזקו עקב מונולוג קטלני שנשא אובריאן בתוכנית יום שני שלו, שכלל בדיחות פרועות למדי על רשת NBC ואף על לנו עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully