וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את דמיטרי דובוב

וואלה! ברנז'ה

14.1.2010 / 17:15

עורך חדשות החוץ ותכנית סוף השבוע "סדר עולמי" של ערוץ 9

גיל: 33

מה בעצם אני עושה? מתחיל את היום בשעה 7 בבוקר, עובר על כל מה שפספסתי בחמש השעות שאני ישן, מכין כתבות, כותב טקסטים, עורך טקסטים של אחרים, עורך כתבות, מצלם, מראיין, מתראיין, מספק אייטמים עבור מבזקי בוקר, צהריים, ערב ומהדורה מרכזית, עובד על תכנית סוף השבוע, בקיצור – מבלה בעבודה בין 12 ל-14 שעות כל יום.

השכלה: תואר שני בלימודים אמריקניים, תואר ראשון במדע המדינה מהאוניברסיטה העברית.

תפקידים קודמים: כתב העיתון VREMYA NOVOSTEY(מוסקבה)

מי פתח לך את הדלת לתעשייה? אני בעצמי, למרות שזה נשמע יומרני מדי.

איפה אתה בעוד חמש שנים? אין לי שמץ. באמת, אין שמץ של מושג. מקווה שהאשליה בתוכה אני חי – להתחיל כבר את הדוקטורט, בעוד חמש שנים תהפוך למציאות.

פרגן למתחרים: העיתונות בישראל איננה מתמקדת יתר על המידה בחדשות החוץ. כמובן שניתן להבין זאת – גם כך לא חסרות לנו פה חדשות. אך בכל זאת, בעיניי הענף הזה חשוב מאוד – גם מבחינה חדשותית וגם אם תרצו, חינוכית. לכן אני מפרגן לכל מי שעוסק בו, במיוחד אנשי יומן החוץ של קול ישראל "השעה הבינלאומית", והתכנית "רואים עולם" בערוץ 1.

מה אוכל לצהריים? האוכל של אימא הכי טעים, אך לצערי הורי גרים בחו"ל. למזלי הרב, בישול הוא התחביב השני (אחרי צילום) של אשתי הנפלאה. כל צהרי-היום – תענוג קולינרי גדול.



(צילום: שי אוקנין)





------------------------------------------------------------------------
עובדים בתעשייה? רוצים שנכיר גם אתכם? פנו אלינו במייל: Whoareyou@walla.net.il וציינו שם, תפקיד ומספר טלפון ליצירת קשר. מתעצלים להעתיק? הקליקו על הלינק המצורף למטה

דימיטרי דובוב. ערוץ 9, שי אוקנין
דימיטרי דובוב/שי אוקנין, ערוץ 9
  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully