וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: NBC מנהלת משא ומתן עם אובריאן על עזיבתו

עינב שיף

16.1.2010 / 17:58

על פי פרסומים בארה"ב, הרשת תפצה את אובריאן ואת צוות תוכניתו בסכום עתק ותאפשר לו להגיש תוכנית ברשת אחרת כבר בסתיו הקרוב. אובריאן, מצדו, ממשיך לחבוט ב-NBC בתוכניתו

רשת NBC וקונאן אובריאן קרובים להסכם על עזיבתו של המגיש הפופולרי של "תוכנית הלילה" של הרשת. הוול סטריט ג'ורנל מדווח כי חלה התקדמות גדולה במשא ומתן בין שני הצדדים והנושא המרכזי שעומד על הפרק כרגע הוא גובה הפיצויים שהרשת תשלם לאובריאן ולצוות תוכניתו.

גורמים המקורבים למשא ומתן אמרו לעיתון כי הסכומים נעים בין 25 ל-35 מיליון דולר לאובריאן וצוותו. גורם אחר נקב בסכום עתק של 40 מיליון דולר, אולם סכום זה הוכחש על ידי הגורמים האחרים שרואיינו לכתבה.

חלק משמעותי נוסף בהסכם העזיבה הוא מתן אפשרות לאובריאן, לו נותרו עוד שנתיים וחצי ברשת NBC על פי החוזה המקורי, להגיש תוכנית חדשה ברשת מתחרה כבר בזמן הקרוב. על פי גורמים המקורבים למשא ומתן, אובריאן יוכל לשוב לטלוויזיה כבר בעונת הסתיו הקרובה.

למרות המשא ומתן ולמרות האיומים של נשיא NBC על אובריאן, המגיש הפופולרי המשיך לחבוט ברשת בתוכניתו היומית. במונולוג יום שישי אמר אובריאן כי "ב-NBC קראו לי בכל השמות האפשריים בספר. הם חושבים שאני כל כך אידיוט שהם משוכנעים שאני מתאים לנהל אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully