וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: סר אלטון ג'ון מגיע לישראל

עינב שיף

19.1.2010 / 19:00

אחד היוצרים המצליחים בכל הזמנים יופיע פעם אחת באצטדיון רמת גן ב-17 ביוני. זו הופעה שלישית של ג'ון בישראל, לאחר ביקור סוער בשנת 1993

עכשיו זה רשמי: אחרי חודשים של ספקולציות, סר אלטון ג'ון יופיע באצטדיון רמת גן ב-17 ביוני. בדומה להפקה המוצלחת של הופעתו של לאונרד כהן בישראל, את הופעתו של ג'ון מפיק מרסל אברהם בחסות בנק דיסקונט, שרכשו כמעט מחצית מהכרטיסים היוצאים למכירה עבור לקוחות הבנק.

בשונה מהופעתו של כהן, מכירת הכרטיסים תיפתח קודם כל ללקוחות דיסקונט ב-9 בפברואר ורק ארבעה ימים לאחר מכן לציבור הרחב. הופעתו של ג'ון מצטרפת למופעים נוספים הצפויים הקיץ בהפקת אברהם, ביניהם גם רוד סטיוארט שצפוי להופיע באצטדיון ב-1 ביולי ולהקת מטאליקה, שהמופע עמה נמצא במשא ומתן מתקדם.

בהתבסס על הצלחת המופע של כהן, גם הפעם הדשא באצטדיון רמת גן יתמלא כיסאות. מהפקת המופע נמסר כי על הדשא יפוזרו 15,000 כיסאות על הדשא וכ-32,000 כרטיסים ביציעים. מחירי הכרטיסים ללקוחות דיסקונט ינועו בין 900 שקלים על הדשא וסמוך לבמה ו-250 שקלים ביציעים. לקהל הרחב יוצעו כרטיסים במחיר של 1,000 שקלים לכיסאות קרובים ו-350 שקלים ביציעים.

"הבנק ישקיע כ- 4 מיליון שקלים במהלך כולו", אמר רוני פלד, מנהל השיווק של דיסקונט. "הבנק מתכוון להמשיך ולהעניק חוויה יוצאת דופן ללקוחותיו כפי שהיה בהופעה הקודמת . במהלך הימים הקרובים יגיע לישראל צוות ההפקה הטכני במטרה לתאם ולהגדיר את מרכיבי מערכת הסאונד, התאורה ומסכי הקהל כך שהתוצאה תהיה זהה לאיכות הגבוהה של מרכיבים אלה כפי שהושגה בהופעתו של לאונרד כהן".

אחד האמנים המצליחים בכל הזמנים

ג'ון בן ה-62 הוא אחד האמנים המצליחים בכל הזמנים ומהאמנים היחידים שהצליחו לזכות בגראמי (5 פעמים), באוסקר, בגלובוס הזהב ובפרס הטוני (1 כל אחד). מאחוריו להיטי ענק כמו "I'm Still Standing", "Your Song", "Tiny Dancer", "Don’t Go Breaking My Heart" עם קיקי די, "Sorry Seems to Be The Hardest Word" ועוד. עד כה הוציא הזמר 29 אלבומי אולפן והאלבום ה-30 צפוי לצאת במהלך שנת 2010.

בהתאם למידת פרסומו, גם חייו האישיים של ג'ון הפכו לנושא מרכזי בעולם הבידור, בין השאר בגלל יציאתו המתוקשרת מהארון והחשיפה כי הוא הומוסקסואל וכן בשל אורח חייו הראוותני. באחרונה פורסם שרשויות אוקראינה לא יאפשרו לג'ון לאמץ ילד אוקראיני נשא איידס, אותו פגש במהלך מסעו במדינה. באחרונה לקה אלטון ג'ון במחלת מעיים שהביאה לביטול של חלק מהופעותיו עם בילי ג'ואל, אולם היוצר החלים ממנה וחזר לבמות.

ג'ון ביקר בישראל בפעם האחרונה בשנת 1993, באירוע שהפך לבלתי נשכח לא רק בגלל ההופעה שקיים בפארק הירקון, אלא בגלל האירועים שקדמו לו: מעריצים רבים וכן צלמים חיכו לג'ון במלון הילטון בתל אביב ובמהרה התלקחה מהומה בין שומר הראש של ג'ון לצלמים וג'ון החליט בשל האירוע לברוח מהארץ, אולם בשל מאמצי מפיק המופע דאז, זאב אייזיק, ג'ון חזר לישראל וקיים את ההופעה כמתוכנן. "זה סיפור שיום אחד אמכור להוליווד", אמר אייזיק על אותם ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully