וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק תשלם למשרדי הפרסום עמלות עד גובה של 23%

איילה צורף

26.1.2010 / 11:29

גם לאחר העלייה הצפוייה, מדובר יהיה בעמלות נמוכות יחסית למקובל בשוק המדיה ובאינטרנט בפרט. גיא אליאב: "פייסבוק מנהיגה סטנדרט אחיד לעמלות"

בימים הקרובים צפויות פייסבוק ונציגתה המקומית נענע10, לסכם את התנאים המסחריים שלפיהם ישווקו שטחי הפרסום של פייסבוק בישראל. לפי הערכות, פייסבוק תתיר לנענע10 להעלות את העמלה ל-20%-23% מתקציב הפרסום, בהתאם להיקף שיקצה אותו משרד פרסום לפייסבוק.

עד כה נערכו קמפיינים ישראליים בפייסבוק ביוזמה מקומית של מפרסמים והעמלה ששילמה פייסבוק למשרדי הפרסום שרכשו אצלה שטחים הסתכמה ב-15% מהתקציב. גם לאחר העלייה הצפוייה, מדובר יהיה בעמלות נמוכות יחסית למקובל בשוק המדיה ובאינטרנט בפרט. אתרים ישראליים אחרים משלמים למשרדי הפרסום עמלות המאמירות לכ-30% מהתקציב ובמקרים מסוימים אף יותר מכך.

בשבועות הקרובים תחל פייסבוק, באמצעות נענע10, לכונן מערכות יחסים עם משרדי הפרסום והמפרסמים בישראל. מנכ"ל נענע10, גיא אליאב, והאחראית על פעילות השיווק והמכירות של הרשת החברתית בישראל, שילת לנדנברג, ינהלו את הפעילות.

אליאב סירב להתייחס למספרים ואמר: "פייסבוק קובעת את העמלות שישולמו בישראל. היא מנהיגה בכל העולם סטנדרט אחיד של עמלות, ללא קשר לגודלו של משרד הפרסום או של המפרסם.

"פייסבוק מתנהגת כמו שגוף מדיה צריך להתנהג. היא מתייחסת למשרדי הפרסום שותפים, ובאמצעות העמלות האחידות שלה היא מייצרת שקיפות בתעשיה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully