וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוגובי משיק פעילות למען גלישה בטוחה

ענת קם

8.3.2010 / 16:45

אתר הילדים מזמין גולשים לעצב מודעות לשימוש בטוח באינטרנט, שיוצגו בגלריה ייעודית באתר. חמש מודעות נבחרות ישתתפו בקמפיין למען גלישה בטוחה שיעלה במהלך חודש אפריל

אתר הילדים מוגובי מבית וואלה! השיק את פעילות "מוגובים שומרים על עצמם", שתתקיים במהלך פסח. במסגרת הפעילות יוזמנו הילדים הגולשים באתר לעצב בעצמם מודעה לשימוש בטוח באינטרנט. המודעות המעוצבות יוצגו בגלריה אינטראקטיבית ראשונה מסוגה בה יוכלו הגולשים להצביע עבור "חביבי הקהל". חמש מודעות מבין המודעות שיתפסמו ייבחרו על ידי צוות שופטים להשתתף בקמפיין פרסומי שיעלה בוואלה! ובאתרים נוספים. צוות השופטים כולל את הפרסומאית ג. יפית, הסופר והעיתונאי איטו אבירם, פסיכולוג הילדים עודד פיליפ, חבר הנהלת עמותת "אשנב לשימוש נכון באינטרנט" שוקי פלג, המשנה למנכ"ל וואלה! גיא סעד ומנכ"ל מוגובי אייל שמי. צוות מוגובי מעריך כי למעלה ממאה אלף ילדים ישתתפו במבצע.

חמש המודעות שייבחרו לככב בקמפיין יזכו את יוצריהן במנוי שנתי לאתר מוגובי ויוצרי 50 המודעות שיזכו למספר ההצבעות הגבוה ביותר בהצבעת חביבי הקהל יזכו במנוי חינם לחודש לאתר.

לדברי אייל שמי, מנכ"ל מוגובי: "אנו רואים חשיבות גדולה בהזדמנות לחשוף ולשתף את הילדים באופן יצירתי ופעיל בתכנים של בטיחות באינטרנט ויחד עם זה להשפיע על הדרך בה ילדים גולשים באינטרנט. בעולם התקשורת של היום חשוב שילדים ידעו לזהות ממה להיזהר ואיך להתנהג ולהגן על עצמם ולדעתנו נכון לעשות זאת גם באמצעות מעורבות ומסרים שהילדים יוצרים בשפתם הם. בנוסף, זו הזדמנות עבור הילדים להתנסות בכתיבה ובעיצוב של מודעת פרסומת".

אתר מוגובי הוא עולם וירטואלי לילדים בני 6-13 הפועל בשיתוף עם פורטל וואלה!. האתר מציע משחקים ופעילויות מעשירות בתחומי התרבות, הטבע והסביבה, מורשת וחינוך לאהבת הארץ והוא פועל לטיפוח הקשר החברתי בין הילדים בתוך העולמות תוך שמירה על פרטיות הגולשים. כיום מבקרים במוגובי למעלה מרבע מיליון גולשים מדי חודש. מבצע המודעות יחל ב-26 במרץ ויסתיים ב-13 באפריל. הקמפיין יעלה בוואלה! במהלך חודש אפריל 2010.

  • עוד באותו נושא:
  • מוגובי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully