וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירה מרגלית עוזבת את רשת

הדס ריבק

18.3.2010 / 10:40

אפקט "שבוע סוף": המשנה למנכ"ל רשת לענייני תוכן הודיעה אמש על עזיבתה את התפקיד: "השנה האחרונה הייתה עמוסה מידי עבורי"

שירה מרגלית, משנה למנכ"ל תוכן ברשת, הודיעה אמש למנכ"ל רשת אבי צבי על רצונה לפרוש מתפקידה. מרגלית, מונתה לתפקיד לפני שנתיים על ידי המנכ"ל הקודם של רשת יוחנן צנגן, לפני כן היתה מנכ"ל משרד הפרסום מקאן אריקסון.

בשנים האחרונות נראה כי רשת נמצאת במשבר מתמשך. נתוני הרייטינג של הזכיינית ירדו בשנתיים האחרונות בהתמדה. והשבוע הציגה הזכיינית נתוני צפיה נמוכים במיוחד כש"צחוק מעבודה", התכנית הנצפית ביותר של הזכיינית בימים כתיקונם, הדרדרה ל-13.3% ואילו "שבוע סוף" הציגה את הנתונים הנמוכים בתולדותיה כשזכתה ל-13%. מרגלית אחראית גם על רכישת פורמט הריאליטי "פרויקט מסלול" ששובץ כתוכנית פריים טיים ברשת, אולם לא הצליח לייצר באזז ולא עמד במבחן הפיפל מיטר. פרויקט הריאליטי השני של רשת, "המירוץ למיליון" השיג תוצאות רייטינג חיוביות, אולם לא המשיך לעונה שניה לאחר שהנהלת רשת החליטה לקצץ בהוצאות הזכיינית.

עם המעבר של רשת לשלושה ימי שידור רשמה הזכיינית ממוצע של 18.5 בשעות הפריים טיים (בחודשים ינואר פברואר 2010). נתון זהה לממוצע הפריים טיים אשתקד בהשקעה כספית נמוכה בהרבה.

נוכח נתנוני הצפיה הנמוכים שהציגה "שבוע סוף" מיום עלייתה לאוויר, הוחלט ברשת לשקול מחדש את המשך דרכה של התכנית, שיצאה השבוע לפגרת פסח מתוכננת. בשבועות הקרובים יוחלט בזכיינית אם לבצע שינויים בפורמט היקר של התכנית, שנתוני הרייטינג הנמוכים אינם מצדיקים את ההשקעה בו כמו כן נשקלת אפשרות להוריד את התכנית מהאוויר, אולם נראה כי ברשת יתקשו למצוא חלופה לתכנית בפרק זמן כל כך קצר. את "שבוע סוף" מפיק עבור רשת יואב גרוס ועורך אבי כהן יחד עם ליאור שליין, האחראי על הבידור המתוסרט ברשת.

במאי 2009 הותקפה מרגלית באכזריות על ידי ביריונים ששכר דודו טופז. היא סבלה מחבלות חמורות בפניה ונזקקה לתקופת החלמה ממושכת.

אבי צבי: מודה לשירה על דרכה המקצועית הבלתי מתפשרת"

מרגלית מסרה היום: "אני עוזבת את תפקידי אחרי שנתיים מאד אינטנסיביות בכל המובנים. אני מרגישה שהשנה האחרונה הייתה עמוסה מידי עבורי בשלל האירועים שפקדו אותי ושאני זקוקה למנוחה ולפסק זמן. לצד האירועים, מתמודדת תעשיית הטלוויזיה, ורשת בתוכה, עם אחד המשברים הכלכליים הגדולים בתולדותיה.

"תחום הטלוויזיה מרתק ומאתגר בעיקר בשנה האחרונה בה חלים שינויים משמעותיים וחיוביים ברשת, בין היתר בזכות אבי צבי העומד בראש החברה ומצעיד אותה לעתיד טוב יותר. ברשת ישנם אנשי תוכן מוכשרים ביותר. אני מאחלת להם הצלחה ומודה להם על תקופה מרתקת".

אבי צבי, מנכ"ל רשת מסר: "אני מודה לשירה על דרכה המקצועית, הבלתי מתפשרת, ובעיקר החברית והמפרגנת. שירה הובילה את המסך של רשת לשנתיים איכותיות, אקטואליות ובעיקר מבדרות. ההקרבה האישית של שירה בתקופת כהונתה מעוררות הערצה אישית, כמו גם חזרתה המהירה לעבודה לאחר האירוע הטראומטי שעברה. רשת ואני מאחלים לה הצלחה בהמשך דרכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully