וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את רועי כפרי

וואלה! ברנז'ה

28.3.2010 / 13:32

צלם ועורך וידאו בFlix.co.il

גיל: 24

מה בעצם אני עושה? אני מקבל את השאלה הזאת הרבה (גם מאמא), אז ככה: מעבר לסרטוני הוידיאו שהגולשים מעלים אלינו כל יום, יש לנו גם תכנים שאנחנו מפיקים בעצמנו, מיני סדרות, מערכונים, פרסומות וכ"ו... למשל: אני יכול למצוא את עצמי עושה מערכון עם אנה ארונוב, טל פרידמן או סאבלימינל כחלק מסדרת המערכונים שלי ושל ניב מג'ר (גם עורך וידאו ב-Flix ) שנקראת "ניצה ולחם" (הבייבי שלי), או לעשות סרטון למען המלחמה באיידס או סדרת אנימציה על שתי בחורות בשם הבייביליס בייבס שמנקות את העולם מתופעת הכיעור. התפקיד שלי הוא לגרום להפקות האלה להראות טוב או להראות בכללי.

השכלה: תיכונית, הייתי צלם צבאי כך שלמדתי את מה שאני יודע על הדרך. בנוסף לזה עשיתי קורסי אנימציה ב- Jumpcut פרויקט הגמר היה "לא יודה לוי".

תפקידים קודמים: נהגתי על טרקטור במושב נהלל.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה? שני אנשים שאני חייב להם הרבה, אבל יש מצב שלא אתן להם כלום: גל רז – היום הוא סמנכ"ל תוכן בלוגיה ואיתי נגלר - מנהל הפיתוח בלוגיה.

איפה אתה בעוד חמש שנים? ממש לא יודע, אני רק יכול לומר שהייתי רוצה לראות ש"ניצה ולחם" הפכה לסדרת טלוויזיה, אולי גם אחרי איזה פיצ'ר קטן על אתרוג.

פרגן למתחרים: לא אתייחס ל- youtube, כי אנחנו לא מנסים להתחרות בהם, Flix פונה אך ורק לקהל הישראלי, youtube הוא מלך שלא מנסים להשתוות אליו. בארץ כבר לא קיימים מתחרים לFlix-, אבל אני כן רוצה לשבח הפקה שעלתה פעם באתר "היפ" זכרונו לברכה שנקראת "מנצנצים", סדרה מעולה שאנחנו בפליקס תמיד התבאסנו שהיא לא עלתה אצלנו.

מה אוכל לצהריים? יש ימים שאנחנו קונים ברחוב אוכל בייתי וחסר טעם ויש ימים שאנחנו מזמינים, 70% מהפעמים זה ג'ירף, אני אוהב את המנה הסצ'ואנית, מעולה.

(צילום: שי אוקנין)



------------------------------------------------------------------------
עובדים בתעשייה? רוצים שנכיר גם אתכם? פנו אלינו במייל: Whoareyou@walla.net.il וציינו שם, תפקיד ומספר טלפון ליצירת קשר. מתעצלים להעתיק? הקליקו על הלינק המצורף למטה

רועי כפרי. שי אוקנין
רועי כפרי/שי אוקנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully