וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור תשלם לנעמי לויצקי 225 אלף שקל

וואלה! ברנז'ה

7.4.2010 / 16:56

בהליך גישור נקבע כי יו"ר הרשות לשעבר משה גביש פעל על-פי כללי מינהל תקין, וזאת על אף תביעת לויצקי, שטענה כי התוכנית שהגישה הורדה מהאוויר מטעמים לא ענייניים

רשות השידור תפצה את העיתונאית נעמי לויצקי בסכום של 225 אלף שקל, מתוכם 96 אלף כפיצוי על פיטורין שלא כדין וזאת בנוסף לכ-80 אלף שקלים ששולמו לנעמי לויצקי לפני חודשים אחדים. כך החליט היום בית הדין לעבודה בירושלים. השופטת דיטה פרוז'ינין, נשיאת בית הדין, נתנה תוקף של פסק דין להסכם שהושג על ידי המגשרים פרופסור מוטי מירוני והילה מירוני בתביעה שהגישה לויצקי נגד רשות השידור ומשה גביש במאי 2009.

לויצקי הגישה במאי 2009 תביעה נגד רשות השידור ויושב הראש דאז משה גביש בעקבות פיטוריה מהרשות והדחתה מהגשת תכנית ביקורת התקשורת "מקורות יודעי דבר". בכתב התביעה טענה לויצקי כי הורדת התכנית גרמה לה נזק מקצועי רב, פגעה במוניטין שלה ופגעה בה כלכלית. לויצקי דרשה פיצויים בגובה כ-800 אלף שקל, המורכבים מפיצויי פיטורין, זכויות נוספות ופיצויים על עגמת נפש.

בהליך הגישור נקבע כי משה גביש, בכהונתו כיו"ר הוועד המנהל של רשות השידור, פעל בכל הנוגע להעסקתה של לויצקי על פי כללי מינהל תקין ושיקולים ענייניים בלבד, וללא כל שיקולים אישיים או אחרים.

מרשות השידור נמסר: הסכם הגישור מדבר בעד עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully