וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT ו-yes לא ניתקו מנויים ונקנסו ב-90 אלף שקל כל אחת

וואלה! ברנז'ה

11.4.2010 / 11:51

במועצה לשידורי כבלים ולווין טוענים כי בשנתיים האחרונות חל גידול בתלונות שהתקבלו מצרכנים אשר חויבו בתשלום דמי מנוי גם לאחר שהודיעו על ניתוק מהחברות

המועצה לשידורי כבלים ולווין הטילה על HOT ו-yes עיצום כספי בגובה 90,300 שקל לכל אחת, בגין חיוב המנויים בדמי מנוי לאחר בקשת הניתוק והשבת כספים אלו באיחור

על פי תנאי הרשיון של HOT ו-yes, הן אמורות לנתק את הצרכנים המבקשים לעשות כן, בתוך ימים ספורים, ולהפסיק את החיוב במועד הניתוק. למרות זאת, במועצה לשידורי כבלים ולווין טוענים כי בשנתיים האחרונות חל גידול בתלונות שהתקבלו מצרכנים אשר חויבו בתשלום דמי מנוי, גם לאחר שנתקבלה אצל החברות הודעת הניתוק. באשר לסכומים שנגבו ביתר, הרי שאלו מוחזרים לצרכנים שהתנתקו לאחר פרקי זמן ממושכים, וזאת למרות שיש להשיבם לאלתר.

התלונות שהתקבלו בעניין זה במועצה טופלו כך שהצרכנים שהתנתקו קיבלו החזרים כספיים מלאים, בעקבות התערבות מנהלת תחום ההגנה על הצרכן במועצה, גב' מירב שטרוסברג-אלקבץ.

יו"ר המועצה ניצן חן: "המועצה מבקשת לשים את הצרכן בראש סדר העדיפויות, והיא מתייחסת ברצינות רבה לתלונות הצרכנים המתקבלות במשרדיה. הצעדים שננקטו כעת על ידי המועצה הינם שלב נוסף בשורה של צעדים שנוקטת המועצה בתחום ההגנה על זכויות הצרכן. אני מקווה שחברות הכבלים והלווין יעמדו במחויבויות המוטלות עליהן בכל הקשור לזכויות הצרכנים, וישפרו את השירות הניתן גם לאותם הלקוחות המבקשים להתנתק משירותיהן".

מ-HOT נמסר: "אנו פועלים בהתאם להוראות החוק". טרם התקבלה תגובת yes.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully