וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: קונאן אובריאן חוזר לטלוויזיה - בכבלים

עינב שיף

12.4.2010 / 19:59

כל תעשיית הבידור ציפתה שהמנחה יחזור למסכים ברשת FOX הארצית, אך אובריאן הפתיע והודיע כי ישוב בתוכנית חדשה שתעלה ברשת TBS החל מחודש נובמבר

כלי תקשורת רבים לא בטוחים האם הידיעה הבאה פשוט נשכחה על השולחן של ה-1 באפריל, אבל כלי התקשורת הגדולים ביותר בארצות הברית מדווחים כי קונאן אובריאן יחזור לטלוויזיה ברשת הכבלים TBS, ערוץ כבלים קטן נטול כוכבים ברמה הארצית המתמחה בעיקר בקומדיות ושייך לתאגיד טיים וורנר בבעלות טד טרנר. על פי הדיווח, אובריאן ישוב למסכים בחודש נובמבר בשעה 23:00 בלילה.

הניו יורק טיימס מדווח למשל, כי מדובר בלא פחות משוק, כיוון שהצפי היה שאובריאן יעבור לרשת FOX הארצית, שהיתה אמורה להתחרות בתוכניות הלילה של דיוויד לטרמן וג'יי לנו. לדברי אתר הטיימס, מנהליו של אובריאן ניהלו שיחות שקטות עם הרשת במקביל לשיחות עם FOX. "בשלושה חודשים עברתי מרשת טלוויזיה ארצית לטוויטר, להופעות חיות בתיאטרון ועכשיו אני חוזר לכבלים", מסר אובריאן. "התוכנית שלי עובדת באופן מושלם".

אובריאן אף צייץ בנושא בטוויטר וכתב "החדשות הטובות – אני עושה תוכנית חדשה ברשת TBS החל מנובמבר. החדשות הרעות – אני אשחק את רודי בתוכנית החדשה של ביל קוסבי", כשהוא ככל הנראה מתבדח על הסדרה הוותיקה המשודרת ברשת בשידורים חוזרים. סטיב קונין, נשיא תאגיד טרנר, אמר כי "במשך עשורים, תוכניות הלייט נייט נשלטו על ידי ערוצי שידור. עכשיו, עם קהל צעיר וליין אפ גדל של תוכניות לייט נייט, TBS מוכנה להיות הבחירה של חובבי קומדיה בשנים הבאות".

אובריאן ימשיך כעת בסיבוב ההופעות החיות שנקבע לו מראש לחודשים הקרובים. עקרונית, יכול אובריאן לשוב לטלוויזיה כבר בחודש ספטמבר, זאת על פי הסיכום שלו עם רשת NBC, אותה עזב לפני כארבעה חודשים, לאחר המשבר שפרץ בין תוכניות האירוח ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully