וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע ספורטי.וי

וואלה! ברנז'ה

13.4.2010 / 2:21

תכניתת חדשה בערוץ הספורט: שימי ריגר, נדב יעקבי ושרון פרי יסכמו את עשרת הרגעים הגדולים של השבוע בספורט מדי יום רביעי ב-5+ לייב

שימי ריגר, נדב יעקבי ושרון פרי יגישו תכנית סיכום שבוע חדשה בערוץ 5+לייב. התכנית, "הרגעים הגדולים" תשודר החל מהיום מידי רביעי בשעה 23:30 ותדרג את עשרת האירועים הגדולים של השבוע בעולם הספורט.

תכנית הסיכום השבועית עולה בתקופה בה הליגות השונות והמשחקים הגדולים נמצאים בשלבי ההכרעה, ביניהן ליגת האלופות, הליגה הספרדית, ה- NBA, גביע המדינה וליגת העל בכדורגל, ליגת העל בכדורסל ועוד. התוכנית תעסוק גם בהכנות למונדיאל המתקרב ובא.

גולשי אתר ערוץ הספורט ידרגו במהלך השבוע את עשרת האירועים הגדולים שלהם וצוות התכנית ישכלל את ההצבעות לרבות בחירותיו. כך תורכב רשימת עשרת האירועים הגדולים של השבוע. בתכנית יתארחו ספורטאי עבר וספורטאי הווה, עיתונאים המסקרים את הספורט בארץ ובעולם, אישים בכירים ועוד.

שרון פרי מסרה: "מידי שבוע יש עשרות אירועים גדולים בספורט, בטח בתקופה הזו של העונה. אנו נביא בתוכנית את הגדולים ביותר. יש למה לצפות. יהיה כיף".

תכנית הסיכום השבועית מצטרפת לתכניות הסיכום "חי משבת", בהנחיית מודי בר און ובהשתתפות איציק זוהר, יהונתן כהן ועמיחי שפיגלר, ו"שבת ביציע" בהשתתפות נתן זהבי, רון קופמן, שלמה שרף ואלי אוחנה תכניות המסכמות את אירועי השבוע בליגת העל הישראלית ומשודרות כולן ב- LIVE5+.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully