וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקו לוקו

עינב שיף

13.4.2010 / 11:04

המעבר של קונאן אובריאן ל-TBS ממשיך להכות גלים בארצות הברית. הפרשנים מנתחים, ג'ימי פאלון מרוצה ורק אובריאן ממשיך לחבוט ב-NBC במופע החדש שלו שיצא לדרך אמש

רויטרס

(ג'ימי פאלון ואנדי סמברג מברכים על מעברו של אובריאן, צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

קצת יותר מ-12 שעות אחרי שקונאן אובריאן הדהים את ארצות הברית וכן את מעריציו בעולם כולו, התקשורת בארצות הברית ממשיכה לעסוק במעבר הצפוי של המנחה הג'ינג'י לרשת הכבלים TBS עם תוכנית חדשה החל מנובמבר, ולא לרשת ארצית כפי שהיה צפוי.

הלוס אנג'לס טיימס חשף חלק מפרטי העסקה של אובריאן עם TBS, שיכולים להסביר מדוע הוא בחר דווקא בתוכנית בכבלים. על פי הכתבה של ג'ו פלינט, לאובריאן יהיו אחוזי בעלות על ההפקה, שיאפשרו לו להרוויח הרבה יותר מקיומה מאשר כהפקה ברשת ארצית. בנוסף, חשף הטיימס, החוזה שנחתם עם הרשת בבעלותו של טד טרנר הוא לחמש שנים והזמן שלקח להתדיין ולחתום עליו ארך לא יותר מ-72 שעות.

"TBS לא היו המקום הראשון שהייתי חושב שקונאן יילך אליו", אמרה מבקרת הטלוויזיה של העיתון, מרי מקנמרה, ל-MTV. "כל נוף הלייט-נייט נמצא בצומת דרכים עכשיו. כמה זמן העניין של לנו-לטרמן יימשך? קונאן לא הצליח שם כמו שהוא רצה ואתה יכול להאשים את ג'יי לנו – ואני מאשימה אותו – אבל הוא לא קיבל את הקפיצה שרצה מהקהל הצעיר, אז הוא הולך לכבלים, איפה שאנשים כמו ג'ון סטיוארט וסטיבן קולבר מגדירים מחדש את הלייט-נייט".

קונאן אובריאן בהופעה. Michael Buckner, GettyImages
ירוויח יותר כסף -האם יהיה יותר קהל? אובריאן, אמש במופע הבכורה שלו בווירג'יניה/GettyImages, Michael Buckner

הפרשנים מזהים בעייתיות כלשהי בשיבוץ של אובריאן ב-11 בלילה, ברשת שהפריים טיים שלה עתיר שידורים חוזרים של קומדיות. עם זאת, היתרון של כוכב בודד בזירה הוא יכולת הקידום האינסופית של הרשת לתוכנית הדגל שלה: "לרשת כבלים מהסוג הזה יש את היכולת לקדם אותך למוות", אמרה ג'ניפר ארמסטרונג, כותבת בכירה באינטרטיינמנט וויקלי. "באופן כללי, יש להם עדיין מספר תוכניות קטן יותר מרשתות ארציות והם מנסים להשיג דריסת רגל של כבוד, במיוחד בזירת הלייט-נייט. אני מנחשת שהם שמו שם כסף עד כמה שהם יכולים כדי לפחות להתחרות. זה יכול להחזיר את קונאן למשחק, בגלל שגם אחרי הרבה זמן, הסיפור הזה עדיין חם".

מי שנחשב למרוויח הגדול ביותר מהסיפור הוא ג'ורג' לופז, המנחה הנוכחי של הלייט-נייט ברשת. לופז עתיד לזוז שעה אחת קדימה, מ-11 בלילה לחצות ולקבל את המקפצה המשמעותית שכוכב כמו אובריאן יכול לספק. "אני לגמרי מרוצה מהצטרפותו של קונאן", אמר לופז אתמול בתוכניתו. "עבורנו הלטינים, לעבוד שעה אחת מאוחר יותר זה חלום". מנחה לייט-נייט אחר, ג'יי לנו, לא התייחס לאירוע והתמקד בעזיבתו של המוזיקאי הוותיק, קווין יובנקס, שהודיע סופית על עזיבתו את התוכנית לאחר שנים ארוכות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קונאן אובריאן בהופעה. Michael Buckner, GettyImages
36 שעות של רד בול. אובריאן/GettyImages, Michael Buckner

ואובריאן עצמו? הוא פתח אמש את סיבוב ההופעות המדובר שלו ביוג'ין שבמדינת אורגון. הקהל שמילא את האולם עד אפס מקום היה מאושר לראות שוב את הכוכב שלו על הבמה, כפי שמדווח ההוליווד ריפורטר בביקורת ראשונה על המופע, שהחל בסטנד אפ אך כלל גם קטעים מוזיקליים. מובן שאובריאן לא פסח על בדיחות NBC, עד כמה שההסכם המשפטי עם החברה מאפשר לו . "יש פה עורכי דין שמאזינים", אמר אובריאן לקהל שצחק. "לא, אני רציני, הם מקשיבים".

לאחר מכן צחק אובריאן על עצמו וסיפר על שמונת שלבי האבל לאחר שאתה מאבד את הטוק-שואו שלך: "הכחשה, להאשים את עצמך, להאשים את כל מי שמסביבך, זעם, פרנויה, 36 שעות של רד בול ו-'Halo' של ביונסה, לקנות כל מה שאמזון אומר שאני כנראה אוהב – קניתי חוטיני של תומכי אדוארד ב'דמדומים'!", אמר אובריאן. באשר לתפקיד החדש אמר אובריאן כי "בטח שמעתם שיש לי עבודה חדשה החל ממחר – מנהל סניף בננה רפבליק המקומי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully