וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם הרייטינג של המהדורות ירד, הן יוזזו מ-20:00"

אמילי גרינצווייג

11.5.2010 / 13:42

מנכ"ל חדשות 10 לשעבר רם לנדס אמר את הדברים בפסטיבל שובר מסך של מכללת עמק יזרעאל. יובל נתן: "מהדורות החדשות הופכות לבידור בתרוץ של 'זה חשוב'"

"אני מקווה שגופי השידור ישקלו מחדש את עניין אורך מהדורת החדשות", כך אמר היום מנכ"ל הרשות השניה מנשה סמירה בכנס "שובר מסך" שהתקיים במכללת יזרעאל. בפאנל על עתיד הטלוויזיה אמר סמירה: "שעה זה כבר מופרז ואז יש שם אייטמים שאתה לא חושב שצריכים להיות במהדורה".

המפיק רם לנדס, מנכ"ל חדשות 10 לשעבר ניבא כי אם תימשך הירידה ברייטינג של מהדורות החדשות בשיעור של חמישה עד עשרה אחוזים, הן יוזזו מהשעה 20:00. לנדס התייחס גם לאופיים של משדרי החדשות: "מהדורות החדשות היום ערוכות ומשודרות כתוכנית בידור לכל דבר, זה לא טוב או לא, זאת המציאות. הם צריכים להתמודד עם המדיום שמחייב פנייה רגשית. כתב שנמצא בשטח הוא הכי פחות בשטח, את האינפורמציה הוא מקבל מהקונטרול, הוא עושה פרפורמנס".

יובל נתן, העורך הראשי של ערוץ ביפ ו-mako הסכים עם דבריו של לנדס: "אתה לא צריך את המהדורה כדי לדעת מה קרה, אתה יודע כל הזמן מה קורה ולכן , זה תהליך שקורה גם לעיתונים, מהדורות החדשות הופכות לבידור, עם המעטה הכי טוב – 'זה חשוב' רוב הזמן זה באמת הרבה סחטנות רגשית שאין לה רלוונטיות אמיתית לחיים שלנו. לפעמים הדרישות הרגולטריות מצחיקות, כי מאחורי מעטה החשיבות של החדשות לא מסתתר שום דבר רציני"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully