וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרמרי: "מועצת העיתונות אינה תרופה לשום דבר"

אמילי גרינצווייג

11.5.2010 / 15:19

עורך עיתון הארץ לשעבר התייחס בפסטיבל שובר מסך לחוק מקבלי בשורת איוב ואמר כי נדרש תיאום בין עשרת העורכים הבכירים בתקשורת

"אם לא יהיו 50 צלמים מחוץ לבית של רונה רמון, יהיו 50 ילדים עם אייפון", כך אמר היום יועץ התקשורת ארנון פרלמן, בדיון שעסק בגבולות החשיפה העיתונאית, בכנס שובר מסך של מכללת עמק יזרעאל. פרלמן אמר כי לטוב או לרע התקשורת הולכת לכיוון הטוויטר ובהתייחסו להצעת חוק מקבלי בשורת איוב אמר כי הרגולציה על העיתונות מיותרת.

עורך הארץ לשעבר חנוך מרמרי תמך בדבריו ואמר כי נדרש תיאום בין עשרת העורכים הבכירים בתקשורת וכי מועצת העיתונות אינה תרופה לשום דבר.

הדיון עסק גם בפרשת ענת קם ועיתונאי הארץ אורי בלאו. עורך "אולפן שישי" גולן יוכפז אמר: "כשאני חושב על פרשת קם-בלאו אני חושב על הקשר המוסרי שבין מקור לעיתונאי, ויש פגם מוסרי ביחס שלו לקם כיוון שהוא סיבך אותה בהתעקשותו שלא להשיב את המסמכים. נוצר מצב שהיא סייעה לו לעיתון ולדמוקרטיה הישראלית". מנכ"ל הרשות השניה מנשה סמירה אמר: "התחושה היא שהמערכת לא נהגה כראוי בענת גם כמקור וגם כעיתונאית, היתה פה הפקרה, והיה צריך לטפל בזה אחרת גם על חשבון דברים אחרים".

רזי ברקאי, עיתונאי גלי צה"ל, שהנחה את הפאנל, אמר: "זה מאד בעייתי שבלאו לא חוזר לארץ, מתעקש להישאר בלונדון, במקום לחזור לישראל ולהגן על העקרונות עליהם הוא נלחם". חנוך מרמרי אמר בדיון: "אם הייתי מקור הייתי מהסס להפקיר את חיי בידי עיתונאי כפי שעשו ליאורה גלאט ברקוביץ' וענת קם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully