וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי משולם עוזב את וואלה!

הדס ריבק

6.6.2010 / 13:20

הודיע על עזיבת החברה לאחר עשר שנים, מתוכן שש כעורך ראשי. מנכ"ל החברה, אילן ישועה: "קיבלתי בצער את החלטתו, הוא עשה עבודה מצוינת"

אבי משולם, העורך הראשי של וואלה! הודיע על עזיבתו את החברה. יהורם דילמאני, סמנכ"ל התוכן, ישמש גם כעורך הראשי. אודי הירש יקודם לתפקיד המשנה לעורך הראשי.

משולם, 33, עבד בוואלה! מאז שנת 2000. בין היתר הקים את ערוץ הנוער של האתר, וואלה! zone ושימש עורכו במשך כשנתיים, ב-2004 מונה משולם לתפקיד העורך הראשי.

בשש השנים בהן שימש כעורך ראשי פעל משולם להפיכת מערכת החדשות של וואלה! לגוף אקטואליה עצמאי ומוביל בישראל המתבסס על תוכן מקורי, שדרוג מערך הווידאו באתר, הרחבת מדורי הספורט, התרבות והלייף סטייל, שבאו לידי ביטוי גם בנתוני הרייטינג הגדלים, תוך התאמת התוכן של וואלה! לאתגרים הרבים בשוק התקשורת בישראל.

משולם שירת ככתב במחלקת החדשות של גלי צה"ל, ומיד לאחר שחרורו החל לעבוד בוואלה! כמו כן הוא מגיש במשך שנים רבות תכנית מוזיקה ישראלית ברשת ג'.

יהורם דילמאני: "טביעת האצבע של משולם תורגש עוד שנים"

אבי משולם מסר: "10 שנים הן זמן טוב לסיים פרק בחיים, משמעותי ומשפחתי ככל שיהיה. אני משוכנע שוואלה!, שהפכה בשנים האחרונות מאתר אינטרנט עם מחלקת תוכן למערכת עיתונאית מובילה, תמשיך להשפיע באופן קבוע על סדר היום החדשותי והמגזיני בישראל. אני רוצה להודות לכל חברי המערכת, ובראשם לאודי, ליהורם ולאילן. אני כבר מתגעגע".

יהורם דילמאני, סמנכ"ל התוכן של וואלה!: "היה לי כיף גדול לעבוד עם משולם תקופה כל כך ארוכה, בה היה שותף מלא שלי לדרך. אין לי ספק כי עשייתו בוואלה! וטביעת האצבע שלו יורגשו עוד הרבה שנים. אני מאחל לו המון הצלחה בחיים מחוץ לוואלה!. בטוחני שעוד נשמע ממנו".

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "קיבלתי בצער את החלטתו של משולם לפרוש מתפקידו. הוא עשה עבודה מצוינת כעורך ראשי ותרם רבות להצלחת אתר וואלה! ושימור מובילותו לאורך השנים. מעבר ליכולותיו המקצועיות הרבות אבי תרם באישיותו גם לאווירה הנעימה והקונסטרוקטיבית במערכת וואלה! והיה שחקן צוות מהמעלה הראשונה. אני מאחל לו הצלחה מלאה בהמשך דרכו".

משולם ימשיך לכהן בתפקידו עד ה-1.8.10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully