וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי הפקות של ערוץ 10 בתחרות ורד הזהב

אמילי גרינצווייג

13.6.2010 / 18:11

"מישהו בבית" בהגשת דרור רפאל ו"אלבום חתונה" הנמצאת בשלבי פיתוח על ידי הערוץ, מועמדות לפרס היוקרתי. התחרות תתקיים ב-18 בספטמבר

שתי הפקות ישראליות מועמדות לפרס ורד הזהב האירופי, המוענק מדי שנה בטקס חגיגי בשוויץ. הנציגות הן "אלבום החתונה" ו"מישהו בבית?" שיתחרו בקטגוריית שעשועון הטלוויזיה הטוב ביותר.

"אלבום החתונה" הינו פורמט שנמצא בשלבי פיתוח בערוץ 10 ובו חתן וכלה ביום חתונתם מחליפים את צילומי אלבום החתונה המסורתיים בשורת משימות, עבורן יוכלו לזכות בכיסוי כל הוצאות החתונה. המשחק נמשך עד רגע לפני החופה כאשר רק בחתונה עצמה יגלו החתן והכלה כמה הצליחו להרוויח במשחק החתונה. את הפורמט יצרו מיכל בן דוד וגבעון שניר מ"ראליטי" והוא משווק ברחבי העולם על ידי "ארמוזה פורמטס" שבבעלותו של אבי ארמוזה.

"מישהו בבית?" הוא שעשועון טריוויה בהגשת דרור רפאל המשודר בערוץ 10 וזוכה לנתוני צפיה נמוכים של כ-5%. הפורמט משווק בימים אלו ברחבי העולם ועסקאות לרכישת זכויות השידור בבלגיה, הולנד, ארה"ב, אנגליה, אוסטרליה, ניו זילנד, ספרד, צרפת וגרמניה הינן על סף חתימה. יוצרי הפורמט הם מטר הפקות, אשר גם משווקים אותו בזירה הבינלאומית.

התחרות תתקיים השנה בין ה-18 ל-22 בספטמבר.

מערוץ 10 נמסר: "מועמדויות בתחרויות בינלאומיות מהוות חותם איכות בינלאומי ואנו גאים שתכניות המשודרות על המסך שלנו מעוררות עניין ברחבי העולם."

אבי ארמוזה אמר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה: "חיפשו דרך להציע תוכנית ריאליטי על חתונות אבל בלי שהדבר יהיה פוגע, רעיון אלבום חתונות אלטרנטיבי התקבל בהתלהבות רבה: נחתמו כבר עסקאות אופציה במספר מדינות ואנו מקווים שנוסף על הארץ הפורמט יעלה לשידור גם במקומות נוספים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully