וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיא בשן פורש מחדשות 2

אמילי גרינצוויג

17.6.2010 / 17:32

בשן עבד בחברת החדשות מאז 1995, במשך 11 שנים הוא היה כתב החברה בדרום. אבי וייס: "שגיא הוא מעמודי התווך של חברת החדשות ומכתביה הבולטים"

כתב חדשות ערוץ 2 בדרום, שגיא בשן, הודיע היום למנהליו כי החליט לפרוש מתפקידו בחדשות ערוץ 2 ולעזוב את החברה.
בשן, 45, עובד בחברת החדשות מאז 1995 ושימש ככתב בדרום מאז 1999.

מנכ"ל חדשות 2 אבי וייס מסר כי הצטער לקבל את החלטתו של בשן: "שגיא הוא מעמודי התווך של חברת החדשות ומכתביה הבולטים. בשנים האחרונות הוא נטל תפקיד מרכזי בסיקור המתרחש בנגב, דרך ליווי גוש קטיף וההתנתקות, דיווח צמוד על הפגזות הקסאמים ביישובי הנגב המערבי ושדרות, כמו גם על מבצע עופרת יצוקה. אני מאחל לשגיא הצלחה בהמשך דרכו ומשוכנע כי נתגעגע אליו".

שגיא בשן מסר: "אני מודה על הזכות שניתנה לי להיות חלק מחברת החדשות לאורך תהליכים היסטוריים שקרו במדינה, ולעבוד במחיצתם של האנשים המצוינים שמובילים את חברת החדשות של ישראל".

בחברת החדשות יתחילו לחפש בשבועות הקרובים אחר כתב חדש בדרום.

המרגל מערוץ 1

במכתב לחבריו לחברת החדשות של ערוץ 2 כתב בשן: "אני זוכר היטב את היום הראשון בו נכנסתי לבית אגד ברח' יפו בירושלים; בחדר הקפה ישבו מיקי חיימוביץ, יעקב אילון ורם לנדס שחשדו בי שאני מרגל מערוץ 1 וביקשו ממני לעזוב את החדר. אלקה עינור ז"ל קיבלה אותי בחום והסבירה לי אל איזו משפחה נפלאה אני נכנס. לא אשכח לעולם את האמון שנתן בי שלום קיטל ואת ההתחייבות שלי אליו להיות בתפקיד 10 שנים לפחות. נכנסתי לזירה רותחת, אלימה ועמוסת אתגרים – המלחמה בגוש קטיף, ההתנתקות, מבצע עופרת יצוקה, התקפות הקאסמים הרצחניות. עד היום כל טריקת דלת מעלה בי את 'צבע אדום'.

"אני נפרד מכולכם היום ויוצא לדרך חדשה. הגיע הזמן שלי לשינוי וזו העת לפנות לדרך חדשה שבה אמשיך להשפיע במקומות אחרים על עקרונות ודברים שאני מאמין בהם. תרמתי רבות להצלחת מערכת החדשות וקיבלתי חזרה תמורה אדירה שאין דרך לכמת אותה.... יותר מכל אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לשמש פה לאוכלוסייה המרוחקת והמוחלשת בדרום, לחלוצים שמפריחים את הנגב, לאנשי חוות הבודדים, החקלאים שממשיכים לעבד את השדות תחת אש, בעלי העסקים הקטנים שמאמינים שציונות היא לא מילה גסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully