וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדור סוף

עמית הרמן

10.7.2010 / 22:44

רופרט מרדוק מחלק עצות למעריב, למרות שנראה שגם רון מיברק זקוק לעצה ממנו, נוכח קריסת אתרו "אחר". עמית הרמן לא מחפף ומוצא אפילו את ההתנצלות של ידיעות בפני רביב דרוקר

גמר גביע

ידיעות אחרונות צ'יפרו את נחום ברנע בכרטיס טיסה לגמר המונדיאל. הטור של ברנע מדרום אפריקה מעורר געגועים לימים שבהם הפנקס שימש אותו לכתיבת רשמים ולא לפנקסנות. ברנע מתרפק על הכדורגל החדש, פורץ הגבולות הלאומיים, שהרב תרבותיות שולטת בו.

יש עיתון שמממן כרטיס טיסה לדרום אפריקה, ויש עיתון שמממן מונית לרמאללה, ובמקרה של גדעון לוי בהארץ שישי, בטח המונית גם היתה בחינם. לוי שישב בקפה U בעיר וגם עבר ליד הבר התל אביבי מורטי והלן הגיע למסקנה שעדיף לראות כדורגל ברמאללה. כמו שאומרים הצעירים, לא נפל לנו התחת.

בזמן שברנע ולוי חוגגים, כל אחד על פי מסורת עיתונו, בן דרור ימיני ממשיך לחרב את המסיבה, על פי מסורת עיתונו. ימיני מוטרד שהרב תרבותיות של פודולסקי הפולני ואוזיל הטורקי בנבחרת גרמניה תחדור גם לישראל, ותביא למדינת כל אזרחיה. שוב, לא נפל לנו התחת.

מי נגד מי

לראשונה מזה זמן רב מתהדר מוסף "סופשבוע" של מעריב בשער ראוי. קודם כל, ברכות. רפי רוזנפלד, העורך הכלכלי של העיתון מראיין את טייקון התקשורת החזק בעולם, רופרט מרדוק. שאפו, רפי. רוזנפלד מנסה לגייס את מרדוק קשישא למלחמת מעריב ישראל היום בשאלה בסגנון עדות האכלו לי שתו לי. אבל מרדוק לא נופל בפח ומציע לרוזנפלד: "פשוט תהיו טובים יותר". כן רפי, בהצלחה עם זה.

עוד מי שעצה ממרדוק יכולה להועיל לו בימים אלה הוא רון מיברג שמתראיין לנרי לבנה במוסף הארץ לקידום סרטו התיעודי על אדם ברוך. מהכתבה עולה שהמודל העסקי של האתר שהקים מיברג "אחר" קורס ונראה שלא יאריך ימים. מיברג שמתגורר בימים אלה במיין, לא חושש להתעמת עם ראש הממשלה הבא ונכנס חזיתית ביאיר לפיד איפה שכואב: "אדם שמעשן סיגר קובני ולא מסיר את החבק שלו – זה השיא של הדה-קלאסה". וכמו שלפיד הבטיח ליואבי מדינה אחרת, ככה מיברג לא רוצה שילדיו יגדלו במדינת לפיד. עוד בעל טור פופולרי שחוטף ממיברג הוא עידו רוזנבלום, בנו של אדם ברוך, שלטענתו גם הוא, כמו לפיד, מייצג את התופעה לה קרא אדם ברוך "אימת הפיגור השכלי".

גם תרבות מעריב מספק לקוראיו הצצה אל המושכים בחוטים. הראיון של יוני בינרט עם דוד בן בסט, יושב ראש התאחדות הרדיו האזורי ומנכ"ל של שלוש תחנות, מפוספס ומשעמם ולא נוגע בדברים שמאיימים בימים אלה על הרדיו האזורי כמו החבילה הצרה והשימועים בעניין התוכן השיווקי. כשכותבים על תחנת רדיו שהיא "זוכה לאחוזי האזנה מטורפים" כדאי לגבות את זה בנתונים.

הנאהבים והנעימים

פעם שלישית ברציפות שבן כספית מקדיש חלק בטורו ב"מוספשבת" במעריב לשר החינוך גדעון סער. ההתעסקות הנמשכת של כספית בסער הזכירה לנו את הסצנה הבלתי נשכחת מסרטה של ענת גורן "כל אנשי הקמפיין" בה סער מצולם כשהוא מתדרך את כספית רגע לפני עלייתו לשידור ברדיו. בשידור, חוזר כספית כמו תוכי על מה שאמר לו סער. ואם זה עבד במישור הרדיופוני, אז למה לא במישור הפרינט? כספית נכנס ב-542 אנשי אקדמיה שיצאו בעצומה נגד שר החינוך שלא לפגוע ב"חופש האקדמי" (המרכאות במקור) ומכנה אותם עלובי נפש.

כן, כשזה מגיע לארגוני שמאל, כספית לא רואה בעינים וככה יוצא שהוא מפספס בענק. פסקה אחרי שהוא משמיץ את המרצים שחתמו על העצומה נגד סער הוא עוסק בפיטוריו של ד"ר ירוחם לויט מאוניברסיטת בן גוריון, שאמר כי הורים חד מיניים יכולים להשפיע על הנטייה המינית של ילדם, ושלהערכתו ניתן להתגבר על נטייה הומוסקסואלית.

כספית מודה שלא הבין מה בדיוק אמר לויט, למרות שלנו המסר נראה די ברור, ובכל מקרה הוא כועס שבשמאל לא יצאו נגד הפיטורים. חבל. אם כספית היה טורח לבדוק באגודה לזכויות האזרח הוא היה מגלה שהאגודה הוציאה הודעת גינוי לפיטורים ומנכ"ל האגודה חגי אלעד, אף התראיין בנושא בהרחבה.

עם הצלחה לא מתווכחים

"תרבות מעריב" מתקשה לשמור על פרופורציות ומודיע בכותרת המשנה של הראיון עם ציפי פינס שמדובר בשיחה "ישירה, חריפה, וחשופה עד כדי צמרמורת", ואנחנו אומרים לשי להב: בן אדם, כבה את המזגן, השאר כבר יסתדר. מדובר סך הכל בעוד ראיון יח"צני שמקדם את ההצגה רוחל'ה מתחתנת בבימויה של פינס. למעט סיפור התאונה הקשה שעברה, ממנה ניצלה בנס אין כאן הרבה חדש. הטענות שהועלו נגד פינס בתחקיר "7 ימים" מנובמבר 2008 לא מוצאות מקום בראיון. ועל תמונת השער, אם מה שמספרים על פינס נכון, יש מצב שמישהו ישלם במשרתו.

אפרופו תמונת שער, זו של איילת זורר ב"7 לילות" מוזרה. קצת חבל לבזבז פרצוף כה יפה על שער כה מכוער. הצהלה הפרובינציאלית סביב ההצלחה של זורר נמשכת, וגם בראיון הזה אין בשורות. זורר, כבר בת 41, מספרת לרז שכניק ונבו זיו על התקופה בה הוציאה כלבים לטיול בניו יורק, על חוויותיה בעולם הסם, ועל האפשרות שתעשה ניתוח פלסטי. מרוב הערצה לזורר, מתפלקת לשכניק ונבו כאפה מצלצלת לבר רפאלי. עתידות: מישהו יקבל ביום ראשון שיחת נזיפה מציפי לוין.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

להיט לקרן

המרעננת הרשמית של העונה החמה, היא קרן פלס שבידיעות חתמה/

מדור חדש ומתוחכם, כי בעיתון הזה מזהים טרנד כשהוא חם/

וכדי שפלס לא תחיה באשליות, ארגנו לה אחלה קבלת פנים ב"7 לילות"/

אביב גפן בראיון מטנף, ככה זה קרן, בקבוצת ידיעות לא הכל כיף/

בקרוב תקבלי את המזכר, על בייניש ועל רמון, את עוד תתגעגעי לחברים מבית ספר רימון/

סך הכל טקסט מטופש ומביך לרוב, אז איך אומרים אצלנו: קיפ יור דיי ג'וב

ציוץ קטן

@@@זר לא יראה זאת. בעמוד 3 של "7 לילות" מתחבאת הבהרה והודעה משותפת בנוגע לכתבה על רביב דרוקר מאוגוסט 2008: "ככל שניתן להבין מהכתבה כי הוטל דופי ביושרה האישית והמקצועית של מר דרוקר, לא לכך היתה הכוונה". חפיף.

@@@שחר אטואן מראיין לכתבה על כפכפי אצבע בגלריה את השכנים מ"העיר" שי פוגלמן ותמר קרוון. עבד קשה.

@@@"היום אני אתפוס את אחמד המבוקש...נו מתי יבוא הבן זונה? נדפוק בו ירייה". שוש מולא מכנה ב-"7 ימים" את דברי הבלע שלפניכם "פזמון ספק חינני ספק גזעני". יש ספק, אין ספק.

@@@דן מרגלית בטורו ב"ישראל שישבת" יוצא מהבוידעם ומגלה שהוא נוהג למחזר מאמרים. אמת בפרסום.

שיר ליאיר

לפיד צופה בכדורגל בגביע העולם ועל הדרך, כרגיל, מתנשא על כולם/

למפיקים ברדיו יש איי קיו שלילי ואפלטון לא היה מתקבל למקומון אווילי/

עיתונאים שעסוקים בעצמם מפסידים חוויה, צפיה בכדורגל עם יאיר זו אחלה פרטיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully